Membrii Asociației Pro Infrastructura au atras atenția de mai multe ori că guvernele din România ignoră sistematic investiții extrem de importante în infrastructura de transport.
Membrii Asociației Pro Infrastructură au realizat o analiză complexă privitoare la proiectele de autostrăzi aflate în derulare sau care urmează a fi începute în 2024.
In 2021 ar urma sa se inaugureze mai putine loturi de autostrada decat anul trecut. Perspectiva optimista include 52 de kilometri de mare viteza, iar cea realista, doar 35, in contextul in care anul
Autostrada care ar urma sa lege Ploiestiul de Siret este inclusa in propunerea PNL pentru Planul National de Redresare si Rezilienta, bazat pe fonduri europene.
Secolele XVIII si XIX au fost dominate de Imperiul Britanic. Porturile, drumurile si caile ferate au reprezentat scheletul si venele acelui gigant construit de britanici. I-au urmat imperiile
Guvernul a redactat o lista cu 60 proiecte finantate de UE care vor fi urmarite prioritar, majoritatea la un stadiu de executie cu putin peste 0%, desi valoarea totala a acestora depaseste 7 miliarde