Pandemia de Covid 19 a adus modificări ample pe sectorul de pieței de cafea din România. Restricțiile impuse de autorităţi prin închiderea ori limitarea programului de funcționare a
Pe 27 martie 2020, BusinessMark a organizat la Bucuresti editia aniversara a evenimentului "Real Estate & Construction Forum", in cadrul careia s-au abordat cele mai importante aspecte din domeniu.
In urma cu 15-20 ani, accentul vanzarilor se centra pe empatie, pe puterea de convingere, puterea de a dezvolta o relatie cu clientul. In prezent, din cauza migrarii catre zona de online, una din
In ultimii ani, tot mai multi antreprenori au ales sa infiinteze companii in straintate, dorind sa beneficieze de anumite avantaje fiscale sau juridice, care, in unele cazuri, pot fi chiar favorabile
La nici 10 de la incheierea carierei, un fost sportiv de top si-a facut praf averea estimata la 100 de milioane de dolari si a ajuns sa lucreze la Starbucks, pentru a se intretine.
Tot mai multe restaurante independente din Statele Unite au inceput sa accepte clienti inarmati si chiar sa incurajeze portul de arma prin reduceri de preturi si alte beneficii, in incercarea de a
Exista o lista intreaga de motive care pledeaza pentru alegerea unei croaziere ca modalitate de petrecere a vacantei. De la destinatiile unice pe care ai sansa sa le vizitezi indeaproape, pana la
Grav afectate de criza, tarile din sudul Europei, mari consumatoare de cafea, si-au redus puternic consumul, iar efectul se resimte pe piata mondiala a cafelei.
Starbucks, compania care a dovedit ca nu exista suma prea mare de bani pentru o cana de cafea, isi extinde afacerea cu alte doua "elixiruri" pe care americanii le adora: vinul si berea.
Desi companiile cheltuiesc miliarde, in fiecare an, pentru a-si fideliza clientii si pentru a fi sigure ca produsele lor raspund nevoilor consumatorilor, putine dintre acestea reusesc sa primeasca un
Cu venituri anuale de aproape 11 miliarde de dolari si 16,850 de locatii in peste 40 de tari, Starbucks este pe departe cel mai mare retailer de cafea din lume.Gigantul cafelei, care implineste 40 de
Brandurile care aleg retelele sociale sau platformele de microblogging ca si loc de promovare trebuie sa cunoasca particularitatile fiecarei retele pentru a incheia cu succes diferitele campanii
Ca sa ne imbracam de la Gap mai avem de asteptat cam un an. Pana atunci, ne multumim si cu JLo. Retailerul american de imbracaminte si accesorii Gap a incheiat un acord de franciza cu grupul grec