Mai mult de jumatate dintre tinerii din Romania, cu varste intre 14 si 17 ani, detin un smartphone, iar 86% dintre ei interactioneaza prin intermediul retelei de socializare Facebook, reiese din
Cea de-a 6-a editie a Marketing Research & Trends, eveniment cu traditie in industrie, aduce in acelasi loc brand manageri de top, oameni de research, dar si profesionisti cu vechime in comunicare,
Clientii sunt incurajati sa foloseasca sau sa cumpere produsul daca mesajul ar fi insotit de lumini, muzica sau mesaje audio, o experienta tactila sau de una olfactiva, potrivit studiilor recente.
Sapte dintre cele 11 agentii media sanctionate, in 2014, de catre Consiliul Concurentei cu amenzi totale de 3,2 milioane euro, fiind acuzate ca au organizat un cartel, au cerut in instanta
Ai o idee de business si ti-ar de folos sa stii ce urmaresc potentialii tai clienti? Business24 iti recomanda Consumer Report, o enciclopedie de informatii despre cele mai importante segmente de
Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR) spune ca "respinge categoric" decizia Consiliului Concurentei (CC) cu privire la investigatia din industria de media, precizand ca in acest caz nu
Gradul de conectare este mai mare pentru generatiile mai tinere. Rata de penetrare a internetului in randul tinerilor este de 60% in mediul rural, potrivit celui de-al cinsprezecelea infografic
Cele mai in voga teme pentru brandurile care vor sa tina pasul cu consumatorul conectat la tot mai multe canale media, eficientizand in acelasi timp bugetul de advertising vor fi dezbatute in cadrul
Solutiile practice de transformare a grupurilor de consumatori sau angajati in ambasadori de brand care sustin interesele de business ale companiei sunt prezentate la a treia editie a evenimentului
Aproape jumatate dintre concursomanii care urmaresc brand-urile pe Facebook nu au intentia de a le cumpara, preferand activarile care nu implica mult effort.
Publicis Groupe, grup francez de publicitate, cu afaceri de peste sase miliarde de euro in 2012, a semnat un acord prin care preia 51% din actiunile a cinci agentii afiliate, respectiv Leo Burnett &
Pentru a intelege mai bine care sunt caracteristicile tinerilor din generatia Y, SMARK KnowHow organizeaza pe 21 si 22 octombrie a doua editie a conferintei Romanian Youth Focus, singurul eveniment
Reprezentantii industriei de marcomm se mai pot inscrie timp de inca trei zile la Marketing for Men 2013, conferinta din seria SMARK KnowHow ce isi propune sa dezbata in profunzime profilul si
Sociologi, marketeri si publicitari se vor reuni pe 4 si 5 iulie 2013 la Bucuresti pentru a dezbate caracteristicile femeilor din target-ul comercial, in cadrul primei editii a conferintei Marketing
Anul acesta,Marketing Research Conference include pe 15 mai un seminar sustinut de Marek Kempka (Director al diviziei Shopper Technology Europe din cadrul Nielsen), care prezinta tehnologii
Specialistii in marketing si cercetare de piata din Romania vor dezbate, intre 15 si 16 mai, in cadrul celei de a patra editii a Marketing Research Conference 2013, modul in care poate fi inteles mai
Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director Starcom MediaVest, conduce o echipa in fruntea careia a ajuns prin ani de munca si evolutie profesionala.
Piata de mobile marketing va creste anul acest cu 1,5 milioane de euro fata de anul trecut, pana la 8,5 milioane de euro, potrivit cifrelor anuntate de catre agentia Breeze Mobile, lansata recent de
Consiliul Concurentei a declansat o investigatie pe piata media, suspectand o posibila intelegere a multinationalelor, care s-ar fi inteles sa imparta conturile clientilor si sa excluda firmele
Daca ai un business online si vrei sa inveti cum poti obtine vizibilitate mai mare si trafic pe motoarele de cautare, 20 de profesionisti de top din online-ul mondial iti vor dezvalui la SEM Days,
LG Electronics Europe, divizia europeana a producatorului sud corean de electrocasnice, anunta colaborarea cu Euro RSCG in privinta elaborarii planului de advertising pan european. Totodata, LG a
Compania SPSS Inc., cel mai mare furnizor de programe de analiza predictiva din lume, a anuntat ca programul sau de analiza statistica, SPSS, va fi folosit si de catre Publicis Groupe Media, filiala
In cadrul Inspire 2008, care va avea loc pe 21 si 22 noiembrie la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti, va fi organizat un concurs adresat studentilor pasionati de marketing. Acesta consta in
In zilele de 21 si 22 noiembrie 2007 va avea loc Inspire 2008, eveniment organizat de Evensys in colaborare cu Starcom, Cosmote, Beko si Coca-Cola la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti. Cei
Inspire 2008 a reunit aproximativ 300 de participanti in zilele de 21 si 22 noiembrie 2007 la JW Marriott Grand Hotel din Bucuresti. Evenimentul organizat de Evensys a oferit participantilor atat
Mark Earls si Richard Hartell, specialisti de talie mondiala in strategie si marketing, vor sustine doua seminarii in cadrul evenimentului Inspire 2008, care va avea loc in zilele de 21 si 22