Peste jumătate (56%) dintre români spun că vor face cheltuieli mai mari în perioada sărbătorilor din decembrie 2023 - ianuarie 2024, comparativ cu anul trecut, potrivit unui studiu referitor la
90% dintre participantii la un sondaj derulat de www.glami.ro au raspuns ca au implementat ori sunt in curs de implementare masuri pentru un al doilea lockdown Covid-19.
Munca de acasa este un concept nou in Romania, pe care multi nu l-au explorat pana anul acesta cand a devenit absolut necesar - si o noua forma de "normalitate". Desi multi l-au primit fericiti, au
Mai bine de jumatate (54%) dintre romani au de gand sa faca cumparaturi de Black Friday in acest an, arata datele oferite de cel mai mare marketplace din Romania. Daca multe dintre lanturile mari de
Odata cu cresterea numarului de cazuri si a masurilor luate de autoritati pentru prevenirea raspandirii COVID-19, efectul asupra mediul de afaceri este tot mai puternic, majoritatea industriilor sunt
Romanii au cheltuit cel mai mult, in medie 800 de lei, pentru achizitionarea de televizoare si produse electronice, cu ocazia Black Friday 2019, iar o treime dintre utilizatorii de Internet si-au
Sectorul de e-commerce din Romania a depasit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decat in 2018 cand valoarea comertului online a fost estimata la aprox. 3,6
Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro
Romania se situeaza in a doua jumatate a clasamentului global Black Friday 2017, cu un procent din 2,4% in totalul istoricului cautarilor online, in timp ce, per ansamblu, tara noastra a inregistrat
Incepand de luni, romanii pot face cumparaturi online de pe orice site din Uniunea Europeana, fara sa mai fie directionati catre un site din tara noastra.
In 2015, Uber introducea pentru prima data conceptul de comert conversational prin optiunea de a activa o cursa prin aplicatia messenger. Ideea de baza pe care consumatorul o simtea era ca prin
Potrivit cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro in 2017, cu peste 40% mai
Black Friday, sau Vinerea Neagra pentru noi, este probabil cel mai important eveniment de cumparaturi al anului, o zi in care majoritatea magazinelor online si offline ofera reduceri foarte mari de
Cumparatorii din toata lumea sunt deja familiarizati cu site-ul Amazon pentru ca este unul dintre cei mai mari retaileri online la nivel international si vinde o gama variata de produse in zeci de
Desi evenimentul Black Friday a debutat in Romania abia in 2011, tara noastra a ajuns rapid in top si, in prezent, este pe locul doi dupa Statele Unite ale Americii in ceea ce priveste volumul
Superbrands Romania a incheiat faza de jurizare si cercetare de piata, ca prima etapa in editia 2015, aflata acum in plina derulare. Aproximativ 300 de branduri din 48 de categorii de produse si
Circa 4,75 milioane de romani cu varsta intre 18 si 65 de ani doresc sa cumpere produse de Black Friday, cu 1,3 milioane mai multi decat in 2013, primele trei categorii vizate fiind electrocasnicele
Mai mult de un sfert dintre locuitorii din mediul urban (28%) vor face cumparaturi de Black Friday ("Vinerea Neagra"), eveniment ce va avea loc in Romania in week-endul 21-23 noiembrie, arata
Aproape o treime dintre romanii cumparatori de carte au varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, majoritatea fiind femei cu studii superioare, releva un studiu de specialitate intocmit de okian.ro, una
Multe magazine din Romania incep reducerile de Black Friday inaintea evenimentului, "furand" startul in incercarea de a atrage cati mai multi cumparatori. Dupa ce Black Friday a devenit tot mai
Pe masura ce se apropie Black Friday, tot mai multe companii fac sondaje in randul potentialilor clienti, pentru a afla care sunt preferintele acestora. De asemenea, noi "jucatori" intra in teren,
Notorietatea evenimentului Black Friday creste de la an la an in Romania. Aproximativ 4,2 milioane de romani isi manifesta intentia de a face cumparaturi cu oaceasta ocazie, in contextul in care
Bugetul mediu total alocat pentru Craciun si Revelion de locuitorii din Bucuresti si din orasele cu peste 100.000 de locuitori a crescut in 2013 comparativ cu anul anterior, la 1.541,68 lei. Bugetul