Creativitatea romaneasca se afla intr-un moment de cumpana, iar solutia de a iesi din aceasta stare se afla in mana proprietarilor de branduri. Doar alaturi de experti si invatand din greseli se
Vanzarile de produse marca proprie au ajuns sa reprezinte circa 12% din totalul pietei locale de retail in volum, pondere in crestere accelerata in ultimii ani, in conditiile in care in 2007 acestea
Decizia de cumparare s-a modificat pentru 84% dintre utilizatorii de internet din mediul urban, dupa ce au cautat informatii online, potrivit unui studiu GfK.
CardAvantaj este cel mai cunoscut card de credit din Romania, conform unui studiu realizat de Gfk la sfarsitul lui 2011. Produsul oferit de Credit Europe Bank s-a clasat pe primul loc atat in topul
Coca-Cola detine prima pozitie in topul celor mai puternice branduri din Romania, potrivit rezultatelor Brand Community Power Model, studiul derulat de B&P Brandivia si GfK Romania, fiind urmat
Ponderea supermarketurilor ca magazine principale in randul romanilor din mediul urban a scazut la 12% anul trecut, fata de 18% in anul 2008, in timp ce magazinele traditionale au ramas la acelasi
Ponderea ocupata de cheltuielile cu mancarea si bautura in bugetul familei din Romania continua sa fie ridicata – aproximativ 40%, afirma managing directorul GfK Romania, Andi Dumitrescu. "Desi
Potrivit unui studiu facut de compania GfK, doar 15 marci romanesti sint cu adevarat cunoscute atit in Romania, cit si in strainatate. Printre acestea se numara Dacia, Arctic, Borsec, nume care sint,
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite