Industria jocurilor de noroc online este printre cele mai înfloritoare dintre domeniile dezvoltate pe Internet. Progresul remarcabil din ultimul an, reflectat de cifre concrete, se datorează mai
Creativitatea romaneasca se afla intr-un moment de cumpana, iar solutia de a iesi din aceasta stare se afla in mana proprietarilor de branduri. Doar alaturi de experti si invatand din greseli se
Venitul net anual pe cap de locuitor a crescut, in Romania, cu 18%, in cursul anului 2018, pana la valoarea de 5.083 de euro, de la 4.556 de euro in 2017 si 4.181 euro, in 2016, iar Bucuresti,
Increderea consumatorilor europeni a ajuns, in decembrie 2017, la un indice de 21,1 puncte, cel mai ridicat din ultimii 10 ani, in timp ce, in cazul Romaniei, toti indicatorii au scazut semnificativ,
Tichetele valorice reprezinta un instrument de motivare cu popularitate ridicata in randul angajatilor, angajatorilor si comerciantilor parteneri care le accepta la plata, arata un studiu realizat de
Unul dintre subiectele care au tot revenit in atentie anul acesta a fost faptul ca bancile din Romania acorda credite romanilor aflati in strainatate, in anumite conditii. O tema de interes ramane si
Sezonul sarbatorilor se apropie, iar organizatiile aleg, din ce in ce mai des, sa isi arate recunostinta fata de angajati prin diverse beneficii extrasalariale. Astfel, peste 70% dintre companiile
Impozitarea companiilor pe baza cifrei de afaceri, in locul impozitului pe profit, are efecte secundare care destabilizeaza societatea civila: 80% dintre firmele cu profit din Romania nu vor mai
2016 a fost inca un an bun pentru industria bunurilor de larg consum, atat din perspectiva retailerilor, cat si a producatorilor. A fost al doilea an consecutiv cand romanii au avut un apetit crescut
Engagement inseamna sa fii pe deplin integrat in echipa, orientat catre niste obiective concrete, sa ti se acorde incredere si autoritate, sa primesti in mod constant un feedback constructiv, sa
Conform unui studiu realizat de Institutul Roman pentru Evaluare si Strategie (IRES), 8% dintre respondenti fumeaza zilnic mai mult de un pachet de tigari si aproximativ o treime dintre persoanele cu
Piata de bunuri de folosinta indelungata din Romania a inregistrat o crestere usoara de 6,4% in trimestrul al doilea din 2015, ajungand astfel la valoarea de 449 de milioane de euro, potrivit unui
Umorul in relatiile profesionale si oamenii prietenosi claseaza Romania pe locul doi un Europa intr-un top al tarilor dupa nivelul resurselor pentru un mediu optim de afaceri.
Piata aparatelor foto digitale va consemna in acest an, in Romania, un declin de 20-25% fata de 2013, cand a atins 230.000 de unitati, pe fondul reducerii vanzarilor de produse compacte, a declarat
Numarul celor care cumpara produse fiind influentati de informatiile gasite pe Internet a crescut in Romania cu peste o treime in 2014, comparativ cu anul anterior, potrivit rezultatelor studiului
Romanii sunt fruntasi la cumpararea de smartphone-uri (telefoane inteligente) de pe internet, dupa ce se informeaza online, depasind ca pondere britanicii, belgienii si rusii, potrivit unui studiu
Piata de retail din Romania va creste in acest an cu 4,3%, dupa ce anul trecut a inregistrat un avans de 4,9%, la 26 miliarde de euro, performanta sectorului local fiind printre cele mai bune din
Alimentele proaspete sunt prezente in doua din trei cosuri si reprezinta 38% din totalul cheltuielilor romanilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arata intr-un studiu al
Piata anunturilor din Romania este in plina dezvoltare si se numara printre cele mai dinamice din regiune, cu cresteri anuale semnificative si o concurenta puternica intre competitori.
In Romania, exista de doua ori mai multe credite decat economii, raport care se mentine de aproximativ patru ani, in timp ce in Germania si Austria raportul intre imprumuturi si produse de
Asteptarile romanilor in ceea ce priveste redresarea economica in acest an, dorinta de cumparare si veniturile sunt in crestere, fata de anul 2012, dar evolutia somajului este privita cu mai mult
Cele mai puternice retele de retail din Romania in 2013 sunt Kaufland, Carrefour si Lidl, acestea fiind preferatele romanilor din punct de vedere al cheltuielilor casnice in prima jumatate a anului,
Un studiu al companiei de cercetare de piata GfK arata ca ING, Raiffeisen, Banca Transilvania si BRD Societe Generale au cea mai buna reputatie din Romania. Peste 60% din populatia urbana bancarizata
Asteptarile romanilor in ceea ce priveste redresarea economica in acest an, dorinta de cumparare si veniturile au crescut in trimestrul al treilea, fata de trimestrul anterior, potrivit indicatorilor
Gorenje Romania, parte a grupului Gorenje din Slovacia, cu o cifra de afaceri de afaceri de 12 milioane de euro anul trecut, mizeaza pe o crestere a cifrei de afaceri cu 10% anul acesta, pana la 13
Peste 80% dintre romanii care detin un telefon mobil spun ca au preferat sa cumpere aceste terminale noi, indiferent ca este vorba de un telefon obisnuit sau de smartphone, aceasta optiune fiind
Piata rezidentiala din Romania, fata de toate celelalte segmente ale pietei imobiliare, s-a comportat intr-un mod extrem de haotic, in perioada de boom imobiliar si, din pacate, continua in acelasi
Vanzarile de produse marca proprie au ajuns sa reprezinte circa 12% din totalul pietei locale de retail in volum, pondere in crestere accelerata in ultimii ani, in conditiile in care in 2007 acestea
Valoarea totala a pietei de telefoane mobile si smartphone-uri a crescut in Romania cu 18% in primele trei luni din 2013 comparativ cu perioada similara a anului trecut, insumand 88 de milioane de
Potrivit unui studiu realizat de GfK, sectorul IT ramane cel mai de succes segment raportat la evolutia vanzarilor pentru bunurile de folosinta indelungata in Romania.