Odata cu cresterea numarului de cazuri si a masurilor luate de autoritati pentru prevenirea raspandirii COVID-19, efectul asupra mediul de afaceri este tot mai puternic, majoritatea industriilor sunt
Sectorul de e-commerce din Romania a depasit pragul de 4,3 miliarde de euro la finalul anului 2019, cu 20-22% mai mult decat in 2018 cand valoarea comertului online a fost estimata la aprox. 3,6
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, alaturi de partenerii iSense Solutions, lanseaza rezultatele studiului anual "Comertul electronic pe piata din Romania".
GPeC SUMMIT, evenimentul de E-Commerce si Digital Marketing al toamnei, alaturi de partenerii iSense Solutions, lanseaza primele rezultate ale studiului anual "Comertul electronic pe piata din
Apetitul romanilor pentru cumparaturi online este tot mai mare. Astfel, potrivit studiului GPec dat publicitatii la inceputul acestui an, valoarea achiztiilor online facute de romani in 2018 se
Editia de 13 ani a GPeC SUMMIT, cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrala si de Est, a avut loc la Bucuresti intre 29-30-31 mai si a reunit peste 1000 de participanti unici in
Doar pana vineri, 11 mai 2018, este valabila Oferta Early-Bird care aduce preturi semnificativ reduse la biletele de acces pentru GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce si Marketing
Piata de eCommerce din Romania se afla intr-un continuu proces de dezvoltare si maturizare, inregistrand, in 2017, o crestere de 40% fata de anul anterior.
Potrivit cifrelor si estimarilor principalilor jucatori din comertul electronic romanesc impreuna cu GPeC, valoarea cumparaturilor online a ajuns la 2,8 miliarde de euro in 2017, cu peste 40% mai
GPeC SUMMIT - cel mai important eveniment de E-Commerce din Europa Centrala si de Est - se va desfasura la Bucuresti, pe 16-17-18 Mai 2017. Pana pe 7 Mai este valabila oferta Early-Bird care asigura
In luna martie a acestui an, au fost finalizate rezultatele primului studiu realizat in 2017 de platforma de afaceri Business Days, care a analizat, separat si per ansamblu, preocuparile directorilor
Neil Patel este un tanar antreprenor care, prin forte proprii, a creat un sistem ce ajuta companii precum Amazon sau HP sa-si sporeasca vanzarile online cu pana la cateva sute de milioane de dolari.
Clientul de "business to business" prefera mai degraba o abordare directa, in timp ce clientul de "business to consumer" trebuie curtat mai mult, trebuie "indragostit" de brand. Pentru cel din urma,