Începutul anului 2024 a marcat o serie de proteste prelungite în mai multe țări europene care par să fi depășit cu mult amploarea mitigurilor din România.
Curtea Europeana de Justitie isi comunica marti sentinta in chestiunea taxei de autostrada pentru autoturisme in Germania. Daca va fi introdusa, aceasta va insemna o cheltuiala in plus pentru
Curtea de Justitie a Uniunii Europene (CJUE) a decis, marti, ca taxa de autostrada pentru autoturisme in Germania este o discriminare indirecta pe motiv de cetatenie sau nationalitate.
Guvernul de la Berlin a ajuns la un acord cu reprezentantii Comisiei Europene pentru introducerea vignetei pentru autoturisme pe autostrazile germane, afirma surse citate de presa germana.
Germania este din ce in ce mai aproape de a impune o taxa pe autostrada ce va fi perceputa pentru soferii care au masinile inmatriculate in strainatate.
Ministrul delegat pentru Proiecte de Infrastructura de Interes National si Investitii Straine, Dan Sova, anunta intr-un interviu acordat Business24 ca va cere o ancheta in cazul semnarii contractului
Un numar de sapte consortii si firme au contestat rezultatele licitatiilor la alegerea constructorului autostrazilor Timisoara-Lugoj si Orastie-Sibiu, printre care Colas (Franta), Max Boegl si
Vicepremierul Serbiei, Bozidar Djelic, i-a propus primului-ministru Emil Boc, in discutia avuta la Bucuresti, construirea unei autostrazi care sa faca legatura intre Romania si Serbia, fiind
"Cota unica a fost o versiune buna, intr-o perioada relativ primitiva a dezvoltarii capitalismului in Europa emergenta. Pentru etapa respectiva a fost o solutie, desi eu cred ca in 2005 cand a fost
Dupa modelul tarilor dezvoltate, si in Romania se va introduce o taxa pentru utilizarea autostrazilor, pentru ca altfel statul nu va avea bani pentru intretinerea lor, avertizeaza oficialii
Wizz Air, singurul operator aerian low-cost care a indraznit sa concureze la intern compania nationala Tarom, a renuntat la ambitiile sale. La lansarea cursei Bucuresti-Cluj, in februarie 2008,