Industria siderurgică din România operează în prezent la aproximativ un sfert din capacitatea pe care o avea în 1989, trecând printr-un amplu proces de restructurare care a implicat reducerea
Comisia Europeana anunta ca a luat astazi decizia pe care statul roman o astepta, cu inima stransa, de mai multa vreme. Anume: Guvernul trebuie sa recupereze nu mai putin de 570 de milioane de euro
Transportatorul feroviar de stat CFR Marfa a disponibilizat pana in prezent 2.296 de salariati, cei mai multi de la sucursala Banat - Oltenia (622), din totalul de 2.500 de persoane care sunt
Procesul de privatizare a CFR Marfa va fi reluat in acest an, dar va fi realizata prin intermediul noului Departament de Privatizare ce va functiona in subordinea Ministerului Economiei, a anuntat,
Guvernul vrea revitalizarea CFR Marfa printr-un management profesionist si cedarea unui pachet minoritar, potrivit noului program de guvernare, desi in scrisoarea de intentie transmisa FMI si-a
Grup Feroviar Roman (GFR) nu ar fi avut toti banii pentru preluarea CFR Marfa, considera ministrul Transporturilor Ramona Manescu, care afirma ca ministerul inca nu a inapoiat companiei detinute de
CFR Marfa va disponibiliza dintre angajati in 2014, persoanele disponiblizate urmand insa sa primeasca un venit lunar de completare dupa desfacerea contractului de munca, in conditiile in care
Guvernul si delegatia FMI au convenit sa reanalizeze toate etapele procedurii de privatizare a CFR Marfa, pentru a identifica motivele care au condus la nefinalizarea operatiunii, fara sa stabileasca
Romania si-a indeplinit obligatiile din scrisoarea de intentie, care au inclus initierea unui proces de privatizare a CFR Marfa, a declarat, Guillermo Tolosa, reprezentantul FMI pentru Romania si
Fondul Monetar International (FMI) a transmis foarte clar Guvernului ca este mai bine sa refaca procedura de privatizare a companiei CFR Marfa decat sa existe o procedura contestata, a declarat
Ministrul Transporturilor Ramona Manescu a anuntat ca a inceput deja o noua procedura de privatizare a companiei de stat CFR Marfa, iar in cursul zilei de miercuri va avea discutii cu FMI pe marginea
Luni, 14 octombrie 2013, este ziua 0 pentru privatizarea CFR Marfa, in conditiile in care ministrul Transporturilor, Ramona Manescu, a afirmat, vineri, ca privatizarea CFR Marfa va esua daca omul de
In ciuda esecului privatizarii CFR Marfa, Gruia Stoica, proprietarul Grup Feroviar Roman, a anuntat ca firma pe care o reprezinta va participa din nou la privatizarea transportatorului feroviar, in
Grupul Feroviar Roman dispune de suma de bani necesara pentru preluarea CFR Marfa, respectiv 172 milioane de euro, insa trebuie vazut daca Ministerul Transporturilor si-a indeplinit obligatiile
Esecul privatizarilor totale in Romania transmite investitorilor semnale negative. "Asul din maneca" ce ne mai ramane in directia unei privatizarii cu succes il constituie listarea unei parti din
Casa de avocatura Musat&Asociatii, consultant al Ministerului Transporturilor la privatizarea CFR Marfa, a anuntat joi ca a atentionat institutia ca termenul de 60 zile prevazut pentru finalizarea
Termenul limita de plata de catre cumparator a sumei de 170 milioane euro pentru preluarea a 51% din actiunile CFR Marfa ramane 14 octombrie, data dupa care Ministerul Transporturilor va anunta cum
Comisia de privatizare a CFR Marfa analizeaza amanarea termenului de finalizare a procedurii, scadent la jumatatea lunii, si a cerut informatii de la Concurenta privind durata unei decizii a
Termenul pana la care Grupul Feroviar Roman (GFR) trebuie sa achite toti banii pentru preluarea pachetului majoritar al CFR Marfa a fost decalat pana la data de 20 decembrie 2013, deoarece tranzactia
Grup Feroviar Roman (GFR) a virat joi 90,4 milioane de lei (aproximativ 20 milioane de euro) intr-un cont escrow deschis la Banca Transilvania, suma reprezentand 10% din pretul de cumparare a 51% din
Procedura de privatizare a CFR Marfa este "in termen", dar va fi reluata daca nu se va finaliza in graficul stabilit, respectiv pana la jumatatea lunii octombrie, a declarat marti ministrul
Contractul de privatizare al CFR Marfa a fost semnat, la ministerul Transporturilor, iar omul de afaceri Gruia Stoica, care detine GFR este, in mod oficial, patronul CFR Marfa.
Executivul a publicat miercuri seara in Monitorul Oficial Hotararea de Guvern privind vanzarea pachetului majoritar de actiuni la CFR Marfa. Guvernul a stabilit ca termenul de finalizare a
Firmele Grampet Service si Transbordare Vagoane-Marfa, ambele controlate de omul de afaceri Gruia Stoica, prin Grup Feroviar Roman (GFR), figureaza cu datorii la stat de peste 100.000 de euro,
Presedintele Traian Basescu a anuntat, intr-o conferinta de presa, ca nu se grabeste sa ia o decizie cu privire la numirea lui Ovidiu Silaghi, pe care il compara cu "apa sfintita", spuand ca a
Omul de afaceri Gruia Stoica, cel care controleaza compania Grup Feroviar Roman, declarata castigatoarea competitiei in privatizarea CFR Marfa, a declarat, joi, la TVR, ca va plati cele peste 200 de
Privatizarea CFR Marfa va continua doar cu Grup Feroviar Roman si asocierea Transferoviar Grup - Donau Finanz, in conditiile in care plicul depus de americanii de la OmniTRAX nu continea oferta
Un nou acord cu FMI are in vedere doar capacitatea Romaniei de a se imprumuta mai ieftin, iar relatia pe care vrem sa o innoim cu FMI va intarzia si mai mult trecerea Romaniei spre o cale activa de
Trei companii au cumparat pana in acest moment caietul de sarcini in procesul de privatizare a companiei CFR Marfa, a declarat, miercuri, ministrul Transporturilor, Relu Fenechiu, intr-o conferinta
Companiile interesate de CFR Marfa mai pot depune doar miercuri, pana la ora 16.00, documentele de precalificare, acesta fiind termen de decadere, potrivit anuntului postat pe site-ul Ministerului