Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Coca Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft. Producatorul american de bauturi racoritoare valoreaza mai mult de 77 miliarde de dolari.
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
Coca Cola isi pastreaza prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din intreaga lume, urmata de IBM si Microsoft. In top 100 Best Global Brands 2011 se mai regasesc si nume precum Google,
ING a urcat pentru al treilea an consecutiv in clasamentul Best Global Brands 2006 al celor mai puternice companii din lume din punct de vedere al valorii brandului. In comparatie cu anul trecut ING
"Un produs poate fi copiat de concurenta; un brand este unic. Un produs poate fi depasit cu usurinta; un brand de succes este etern", spunea scriitorul londonez, Stephen King, despre conceptul de
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite