Statisticile arata ca in Romania bugetele pentru publicitatea digitala ar putea ajunge la 76 milioane de euro in 2019. Conform celui mai recent raport ANCOM, sunt circa 19,3 milioane de conexiuni la
Gigantii Apple si Google si-au adjudecat titlul de cele mai valoroase branduri din lume pentru al treilea an consecutiv, in conditiile in care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a
Gigantul IT Apple continua sa fie cel mai valoros brand din lume, in timp ce compania producatoare de jucarii Lego este, suprinzator, cea mai puternica din lume.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la 113 miliarde dolari, urmat la distanta destul de mare de Google (67,4 miliarde dolari) si Coca-Cola (64,7 miliarde dolari), intr-un top realizat
Titlul de "cel mai valoros brand" nu mai apartine Apple, in 2014, dupa o "domnie" de trei ani consecutiv. Conform raportului 2014 BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brand, Google detine acum acest
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Institutia americana Wells Fargo este cel mai valoros brand bancar din lume, fiind evaluat la 26,04 miliarde de dolari, potrivit unui top realizat de compania britanica de consultanta Brand Finance.
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
Desi criza economica a afectat afacerile din toata lumea, unele companii au reusit sa treaca cu bine de aceasta perioada dificila si sa isi intareasca pozitia pe piata.
Apple este cel mai valoros brand din lume, evaluat la peste 100 miliarde de dolari, urmat la distanta de Coca-Cola si Microsoft, potrivit unui top realizat de Eurobrand.
Compania Coca-Cola genereaza anual valoare adaugata de 446 milioane de euro pentru economia romaneasca, 17.500 de locuri de munca si 204 milioane de euro, sub forma impozitelor platite bugetului de
Apple s-a mentinut anul trecut pe prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din lume, dominat de companiile din sectorul IT&C, potrivit unui raport prezentat marti de Millward Brown,
Coca Cola isi pastreaza prima pozitie in topul celor mai valoroase branduri din intreaga lume, urmata de IBM si Microsoft. In top 100 Best Global Brands 2011 se mai regasesc si nume precum Google,
Brandurile franceze Hermes, Louis Vuitton sau Chanel se afla printre cele mai valoroase branduri de lux din lume, potrivit unui raport al World Luxury Association.
Dupa ce Brand Finance a numit Google cel mai valoros brand din lume, BrandZ contesta acest top, afirmand ca Apple este pe primul loc. Oricare ar fi adevarul, cele doua nume valoreaza mai mult decat
Coca-Cola ocupa prima pozitie in clasamentul celor mai valoroase branduri din lume, cu o valoare de 70 miliarde de dolari, cu 2% mai mult fata de anul trecut, precizeaza Interbrand. Coca Cola este
Brandurile de lux BMW, Louis Vuitton sau Rolex au ramas intre preferintele consumatorilor in ciuda reducerilor de bugete cauzate de criza financiara. Succesul lor este asigurat de calitatea,
Coca-Cola detine prima pozitie in topul celor mai puternice branduri din Romania, potrivit rezultatelor Brand Community Power Model, studiul derulat de B&P Brandivia si GfK Romania, fiind urmat
Miliardarul egiptean Mohamed Al Fayed a vandut, sambata, marca de lux Harrods grupului Qatar Holding, care reprezinta interesele emirului Qatarului, informeaza Mediafax."Proprietarul Harrods a
Google este si in acest an cel mai valoros brand din lume, evaluat la 114 miliarde de dolari, urmat in top de alti trei giganti ai lumii IT, IBM, Apple si Microsoft, in timp ce valoarea celor mai
In industria sportului, cele mai aprinse lupte se duc in afara terenului, unde sportivii, sponsorii, echipele si organizatorii de evenimente sportive se inghesuie sa primeasca recunoastere si
Real Madrid a devenit primul club dedicat unui sport colectiv care a incasat un venit anual ce depaseste 400 de milioane de euro, in crestere cu 10%, potrivit datelor prezentate marti in ultima
Brandul Loteria Romana, estimat la 38 de milioane de euro, este cel mai scump din Romania, dar ocupa ultimul loc intr-un top al celor mai valoroase marci din 24 de state europene, intocmit de
Valoarea celor mai importante 100 de branduri din lume a scazut pentru prima data in ultimii noua ani, cu 4,6%, la 1.150 miliarde de dolari, potrivit topului celor mai valoroase 100 de branduri la