Constructorul auto japonez Toyota Motor Corporation a anuntat miercuri ca anul trecut a vandut 10,59 milioane de vehicule la nivel mondial, mai putin decat cele 10,83 milioane vehicule livrate de
Scandalul Volkswagen a lovit in toata industria auto, iar economia Germaniei a primit lovitura in plin, pe masura ce imaginea promovata ani in sir de producatorul german fusese una a eficientei si
Toyota a ramas si in primul semestru din 2014 lider al vanzarilor pe plan mondial, urmata de Volkswagen (VW), care a reusit sa urce pe locul doi, depasind General Motors (GM), afectat de rechemarile
Toyota a devenit primul producator auto care a reusit sa vanda pe plan mondial peste 10 milioane de vehicule intr-un singur an, in perioada aprilie 2013 - 31 martie 2014, transmite Xinhua.
Toyota, cel mai mare producator auto la nivel mondial, va chema in service 1,9 milioane de automobile Prius, mai mult de jumatate din unitatile vandute de la lansarea modelului, pentru a repara o
Nissan Motor, producatorul auto japonez care a devenit lider pe piata vehiculelor electrice cu modelul Leaf, vrea sa repete succesul prin intermediul masinilor autonome.
General Motors (GM) a vandut in trimestrul al doilea mai multe automobile decat rivalul japonez Toyota si a preluat pozitia de cel mai mare producator auto la nivel mondial, subliniind revenirea
General Motors (GM si-a majorat vanzarile globale cu 3,6% in primul trimestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 2,36 milioane de vehicule, si si-a mentinut avansul fata de Volkswagen (VW)
Volkswagen doreste sa se extinda pe piata masinilor ieftine prin dezvoltarea unui model al carui pret s-ar situa la 6.000 - 7.000 de euro. Acesta ar urma sa intre in productie in 2015 si sa fie
Toyota Motor Corp a revenit in fruntea clasamentului celor mai mari producatori auto din lume in 2012, dupa ce in anul anterior compania japoneza fusese depasita de rivalele General Motors si
General Motors (GM) a anuntat luni vanzari de 9,2 milioane de vehicule in 2012, in crestere cu 2,9%, dar a pierdut statutul de cel mai mare producator auto la nivel mondial, in favoarea Toyota,
Vanzarile mondiale ale Toyota Motor au crescut cu 18% in trimestrul al treilea, la 2,43 milioane de vehicule, iar grupul japonez si-a consolidat pozitia de cel mai mare producator auto la nivel
Producatorul auto german Volkswagen (VW) si-a redus estimarile privind vanzarile din 2012 cu 300.000 de vehicule, din cauza declinului economiei europene, a anuntat vineri publicatia germana
Toyota a inregistrat un profit net de 3,7 miliarde de dolari in trimestrul incheiat in iunie, primul al anului fiscal. Profitul net al companiei auto a crescut de 250 de ori fata de aceeasi perioada
Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, a avut un profit de 3,28 miliarde euro in trimestrul al doilea, insa rata de crestere a castigurilor companiei a incetinit la 3,4%, din cauza
Toyota inca pastreaza asamblarea marcii Lexus la fabricile din Japonia, in pofida costurilor foarte mari si in pofida faptului ca rivalii de la BMW, Mercedes si Audi si-au adaptat productia la
Producatorul american, General Motors, a vandut peste 9 milioane de autovehicule in decursul anului trecut, redevenind numarul unu mondial pe piata auto si devansand Volkswagen si Toyota, pentru
Sectorul auto este unul din cele mai competitive domenii, constructorii auto intrecandu-se in lansari si inovatii tehnologice in cadrul modelelor prezentate la numeroasele salonuri auto
Audi, marca de lux a Volkswagen, a anuntat luni vanzari record pentru anul 2011, datorate succesului pe pietele din China si Rusia, ce i-au permis sa-si devanseze principalii concurentii, BMW si
Skoda, producatorul ceh de automobile preluat de Volkswagen dupa caderea comunismului, vrea sa se dezvolte de doua ori mai rapid decat compania-mama, devenind urmatoarea "masina populara", dupa ce
Modelele compacte Mercedes clasa C vor intra la vanzare spre sfarsitul acestui an si vor face ca brandul sa devina lider in primul trimestru, in timp ce BMW vinde inca modelele mai vechi din seria 3,
China va vinde cu 3 procente mai multe masini in 2011, fata de 2010, pana la 17.7 milioane de untitati, ocupand astfel primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial. Pe locul doi se vor afla
Constructorii japonezi de automobile Toyota si Honda au produs in aprilie de doua ori mai putin vehicule, la nivel mondial, decat in urma cu un an, din cauza penuriei de componente provocata de
General Motors va redeveni cel mai mare producator mondial de automobile ca urmare a problemelor de productie intampinate de Toyota, actualul lider, in urma cutremurului din Japonia. Revenirea GM pe
Constructorul auto german Volkswagen (VW) intentioneaza sa investeasca 51,6 miliarde de euro in urmatorii cinci ani in extinderea si modernizarea portofoliului de masini, pentru a deveni lider
Moody's a retrogradat ratingul de credit al Toyota Motor Corp la "Aa2", de la "Aa1", cu perspectiva negativa, anticipand ca profitul constructorului auto japonez va ramane la un nivel redus pana cel
In timp ce General Motors, fostul lider mondial al pietei auto, abia a scapat de faliment si se zbate sa-si revina dupa criza economica, batalia pentru primul loc in ierarhia producatorilor de masini
Honda Motor Co a inregistrat in ultimul trimestru o pierdere sub estimari, de 2,9 miliarde dolari. Cu toate acestea, compania a prevazut ca va trece pe profit in acest an, mizand pe faptul ca