Scandalul Volkswagen a lovit in toata industria auto, iar economia Germaniei a primit lovitura in plin, pe masura ce imaginea promovata ani in sir de producatorul german fusese una a eficientei si
Toyota a devenit primul producator auto care a reusit sa vanda pe plan mondial peste 10 milioane de vehicule intr-un singur an, in perioada aprilie 2013 - 31 martie 2014, transmite Xinhua.
General Motors (GM) a vandut in trimestrul al doilea mai multe automobile decat rivalul japonez Toyota si a preluat pozitia de cel mai mare producator auto la nivel mondial, subliniind revenirea
General Motors (GM si-a majorat vanzarile globale cu 3,6% in primul trimestru, fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 2,36 milioane de vehicule, si si-a mentinut avansul fata de Volkswagen (VW)
Volkswagen doreste sa se extinda pe piata masinilor ieftine prin dezvoltarea unui model al carui pret s-ar situa la 6.000 - 7.000 de euro. Acesta ar urma sa intre in productie in 2015 si sa fie
General Motors (GM) a anuntat luni vanzari de 9,2 milioane de vehicule in 2012, in crestere cu 2,9%, dar a pierdut statutul de cel mai mare producator auto la nivel mondial, in favoarea Toyota,
Vanzarile mondiale ale Toyota Motor au crescut cu 18% in trimestrul al treilea, la 2,43 milioane de vehicule, iar grupul japonez si-a consolidat pozitia de cel mai mare producator auto la nivel
Toyota a inregistrat un profit net de 3,7 miliarde de dolari in trimestrul incheiat in iunie, primul al anului fiscal. Profitul net al companiei auto a crescut de 250 de ori fata de aceeasi perioada
Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, a avut un profit de 3,28 miliarde euro in trimestrul al doilea, insa rata de crestere a castigurilor companiei a incetinit la 3,4%, din cauza
Producatorul american, General Motors, a vandut peste 9 milioane de autovehicule in decursul anului trecut, redevenind numarul unu mondial pe piata auto si devansand Volkswagen si Toyota, pentru
Sectorul auto este unul din cele mai competitive domenii, constructorii auto intrecandu-se in lansari si inovatii tehnologice in cadrul modelelor prezentate la numeroasele salonuri auto
Audi, marca de lux a Volkswagen, a anuntat luni vanzari record pentru anul 2011, datorate succesului pe pietele din China si Rusia, ce i-au permis sa-si devanseze principalii concurentii, BMW si
Skoda, producatorul ceh de automobile preluat de Volkswagen dupa caderea comunismului, vrea sa se dezvolte de doua ori mai rapid decat compania-mama, devenind urmatoarea "masina populara", dupa ce
Modelele compacte Mercedes clasa C vor intra la vanzare spre sfarsitul acestui an si vor face ca brandul sa devina lider in primul trimestru, in timp ce BMW vinde inca modelele mai vechi din seria 3,
China va vinde cu 3 procente mai multe masini in 2011, fata de 2010, pana la 17.7 milioane de untitati, ocupand astfel primul loc in topul vanzarilor la nivel mondial. Pe locul doi se vor afla
In timp ce General Motors, fostul lider mondial al pietei auto, abia a scapat de faliment si se zbate sa-si revina dupa criza economica, batalia pentru primul loc in ierarhia producatorilor de masini
Producatorul japonez de masini este, din aprilie, anul acesta, lider in vanzari la nivel mondial datorita unei linii de productie unice.Fujio Cho, presedintele Toyota, este "timid" in a da verdicte
Pentru prima data in ultimii 10 ani, compania japoneza - care, anul trecut, s-a clasat pe locul doi la nivel mondial in functie de vanza ri in 2007, dupa GM - a anuntat rezultate ingrijoratoare
Cautarea disperata a profitului i-a impins pe toti marii constructori sa investeasca in zona emergenta a Europei de Est, scrie ziarul italian A"La StampaA".Noul El Dorado pentru industria
Giganti ai petrolului, mari retaileri sau producatori de autoturisme. Va prezentam topul companiilor care, in 2006, au adus cel mai mare profit. Clasamentul a fost alcatuit de revista Fortune.1.