TradeAds Interactive introduce pe piata de publicitate online conceptul de masurare a audientei: GRP. Functionalitatea GRP (Gross Rating Point), utilizata pentru masurarea audientei TV, poate fi
TradeAds Interactive lanseaza Adnaliser, un nou instrument de masurare a eficientei campaniilor de comunicare, care se bazeaza pe un mecanism care stabileste gradul de vizibilitate al bannerelor din
Daca ai un business online si vrei sa inveti cum poti obtine vizibilitate mai mare si trafic pe motoarele de cautare, 20 de profesionisti de top din online-ul mondial iti vor dezvalui la SEM Days,
Nevoia de informare in mediul online este in continua crestere, releva studiul "Profilul utilizatorului de Internet", ajuns la cea de-a treia editie si condus de Departamentul de Cercetare al
Directorul executiv al TradeAds Interactive, Valentin Oeru, analizeaza cauzele care franeaza dezvoltarea publicitatii online in Romania si anunta noi tehnologii in domeniu.
Produsele de ingrijire personala, laptopurile, tabletele si electrocasnicele se situeaza pe primele trei pozitii in topul intentiei de achizitie prin magazinele online in luna decembrie, releva un
Aproape 10% dintre utilizatorii de Internet realizeaza tranzactii bancare online, iar 9% acceseaza web-ul prin intermediul echipamentelor mobile, acest segment avand potential de crestere, reiese
Compania TradeAds lanseaza prima Bursa de Reclama online din Republica Moldova. Acesta este primul pas in directia dezvoltarii companiei ca jucator regional, activ pe pietele emergente central si
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite