Industria de evenimente (Meetings, Incentives, Conventions and Exhibitions - MICE) aduce in mod direct, in Romania, circa 500 de milioane de euro anual, sume inca mici daca ne comparam cu tarile
Bucurestiul a evoluat mult din punct de vedere turistic in ultimii cinci ani si a devenit principala destinatie turistica a Romaniei pe partea de incoming, ca numar de turisti, insa are nevoie de
Detestat in timpul vietii, dictatorul megaloman roman Nicolae Ceausescu (1918-1989) a devenit o atractie turistica: dupa casa in care s-a nascut si vilele sale, va fi deschisa publicului si cazarma
De ani si ani de zile, tot discutam despre cum sa atragem mai multi turisti straini in Romania. Ba, mai mult, de cativa ani avem si fonduri de promovare consistente, deci nu ne-am putea plange de
Turismul din Romania are nevoie de investitii de cel putin 10 miliarde de euro, pentru a redeveni competitiv si pentru a creste numarul de turisti care vin in tara. Din pacate, cu mici exceptii,
Recent m-am intors din Dubai, unde am participat la cel mai important targ de turism din Orientul Mijlociu, Arabian Travel Market (ATM), la invitatia companiei aeriene flydubai.
Zilele acestea, de 1 Mai si Paste, mass-media face la greu comparatii intre Romania si vecinii sai din punct de vedere turistic, accentuand pe Bulgaria si Ungaria. Si intr-un fel au dreptate: chiar
Primaria Capitalei va amenaja un circuit turistic pe lacurile din Bucuresti, in valoare de 20 de milioane de euro, o parte fiind finantata din fonduri europene. Specialistii in turism sunt sceptici
Strainii care vin in Romania mai au si altceva de descoperit in afara de Dracula, Ceausescu, Casa Poporului si copii strazii. Zona centrala a tarii, (Sibiu, Alba sau Harghita)e presarata de castele
Traian Badulescu, fostul purtator de cuvant al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), a declarat in cadrul unui interviu pentru Business24, ca Romania nu comunica foarte bine valorile
Ministrul Turismului, Elena Udrea, si-a propus sa lanseze un nou circuit turistic, de data asta putin mai controversat. Este vorba despre un traseu „rosu”, culoarea comunismului, in
'Explore the Carpathian Garden', noul brand turistic al Romaniei lansat la Shanghai, in cadrul Expozitiei Mondiale este controversat. Traian Badulescu, purtatorul de cuvant ANAT, sustine ca sloganul