Vanzarile Unilever, al doilea mare producator de bunuri de larg consum din lume, au depasit estimarile analistilor in trimestrul doi din 2012, deoarece cresterea din Asia a compensat declinul din
Populatia din Europa de Vest s-a alaturat guvernelor in procesul de economisire, preferand alimente mai ieftine si cautand tot mai des reduceri, in special pe Internet, potrivit unei analize
Consumul va scadea si anul viitor pe fondul cresterii somajului, al majorarii pretului la utilitati si din cauza lipsei de incredere a populatiei in redresarea situatiei economice, potrivit
Unilever, cel mai mare producator de bunuri de consum din lume, a inregistrat profit in al treilea trimestru, in contextul in care cresterea vanzarilor a depasit estimarile analistilor, dupa
Unilever, al doilea mare producator global de bunuri de consum, a raportat miercuri o scadere cu 17% a profitului din al doilea trimestru, dupa ce a redus preturile pentru a-i determina pe
In ultimii sapte ani, televiziunile, posturile de radio si presa scrisa au difuzat 18.038.139 de reclame, conform monitorizarilor companiei Alfa Cont. Zilnic, romanii au fost bombardati cu 7.060 de
Alexandra Gatej este noul presedinte regional al Unilever Romanca Alexandra Gatej, in varsta de 40 de ani, a fost numita, incepand cu 1 noiembrie, presedinte al Unilever pentru Europa Centrala si de
Romania A"controleazaA" 15% din piata est-europeana a produselor alimentare si a bauturilor, fiind pe locul doi dupa Polonia, a carei cota de piata este de 44%, potrivit unui studiu realizat de
Unilever South Central Europe (USCE), filiala gigantului alimentar Unilever, a inregistrat o cifra de afaceri de 206,7 milioane de euro in 2007, din care 70% au reprezentat vanzarile pe piata locala,
Printre titluri:In 2006, vor fi listate titlurile de stat, Fondul Proprietatea, Transelectrica si Transgaz. Anul acesta, indicele BET ar putea avansa cu 30%. Mall-uri de jumatate de miliard de euro.
Loteria Romana este cel mai valoros brand din Romania si ocupa locul al 758-lea la nivel european, arata primul studiu european al brandurilor, Eurobrand 2007, prezentat de Institutul European pentru
Unilever a crescut preturile cu 7,4% in al doilea trimestru, fapt ce a dus la scaderea vanzarilor pe pietele cheie din Europa si Statele Unite. Conform analistilor citati de Reuters, compania si-a