Acţiunile Nissan Motor au scăzut vineri cu 12%, cea mai mare scădere din mai mult de două decenii, după ce câştigurile trimestriale au ratat cu mult aşteptările şi a revizuirii în sens
Cand a auzit ca anul acesta Black Friday va fi organizat pe 15 noiembrie, Dan Voinea, director de vanzari si asociat al Util SPC - unul dintre cei mai mari distribuitori de echipamente si accesorii
Apple si Google sunt cele mai valoroase branduri din lume, devansand Coca-Cola, care a pierdut pentru prima data in ultimii 13 ani primul loc in topul celor mai cunoscute marci, potrivit unui raport
Apple a ramas cel mai valoros brand din lume, fiind evaluat in acest an la 185 miliarde de dolari, cu 1% mai mult comparativ cu 2012, in timp ce Google, plasat pe pozitia a doua, a avansat cu 5%, la
Actionarul majoritar al Aston Martin, compania Investment Dar din Kuwait, vrea sa vanda participatia pe care o are la producatorul automobilelor de lux care au aparut in filmele James Bond.
Toyota si-a pastrat locul intai printre companiile auto, in cadrul topului 100 Best Global Brands. Brandul Toyota valoreaza mai mult de 30 de miliarde de dolari. Pe locurile urmatoare s-au plasat
Coca Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft. Producatorul american de bauturi racoritoare valoreaza mai mult de 77 miliarde de dolari.
Apple a devenit cel mai valoros brand la nivel mondial, depasind Google, care a detinut acest titlu timp de patru ani, potrivit Reuters, citat de Mediafax.Brandul Apple valoreaza 153 de miliarde de
Coca-Cola ocupa prima pozitie in clasamentul celor mai valoroase branduri din lume, cu o valoare de 70 miliarde de dolari, cu 2% mai mult fata de anul trecut, precizeaza Interbrand. Coca Cola este
Stil, performanta, siguranta, economie. 4 caracteristici care fac dintr-o masina un obiect valoros, apreciat, dorit. Dar cat de actuale mai sunt aceste standarde? Citind acest top veti remarca faptul
Pe 28 iulie, cea mai mare companie de brand consultancy, Interbrand, a dat publicitatii topul 100 al celor mai puternice brand-uri la nivel mondial. Dupa cum se arata in comunicatul de presa publicat
Coca-Cola, Microsoft si IBM raman cele mai importante trei branduri din lume, dupa criteriul valorii actiunilor, arata un studiu recent orientat catre cele mai importante companii pe plan mondial si
Planurile tanarului manager sunt ambitioase. In 2007 suma alocata procesului de extindere depaseste 20 milioane USD si este directionata catre finalizarea constructiei noii berarii, extinderea