În ultimul an, metodele de plată digitală au cunoscut o creștere impresionantă, modificând modul în care consumatorii din România își gestionează finanțele și efectuează achiziții.
Dorin Boerescu, CEO-ul 2Performant Network, a vorbit în cadrul celei de-a doua ediții a Quarterly Report - evenimentul #1 pentru companii la BVB, despre planurile companiei în următorii doi ani,
Reducerile făcute de magazine de Black Friday au făcut ca românii să cumpere mai multe produse ca niciodată anul acesta. Cel mai mare retailer din România a avut vânzări de peste 640 de
Incasarile generate cumparaturile realizate de catre romani, in editia din acest an a "Black Friday", vor depasi 400 de milioane de euro, dupa ce, in 2021, suma a fost in jurul a 350 milioane de euro
După o pauză de 2 ani în care au organizat doar evenimente online, echipa Gomag revine cu un nou summit cu prezența fizică, special pentru antreprenorii din eCommerce.
Evoluția spend a avut o creștere cu peste 100% din 2012 până în 2021. Potrivit statista.com, acest trend va evolua cu 20% până în 2024. Iată ce înseamnă acest lucru pentru businessul tău,
A venit momentul acela din an cand incepe febra cumparaturilor. Este evident ca aceasta perioada este cea mai profitabila pentru vanzarile online. Urmeaza intr-un timp foarte scurt o multime de
Vesti bune pentru LIBREX, singura librarie online cu transport gratuit din Romania: anul 2020 a fost marcat de incasari de peste 1 milion de euro, vanzari record am putea spune, deoarece au fost de
90% dintre participantii la un sondaj derulat de www.glami.ro au raspuns ca au implementat ori sunt in curs de implementare masuri pentru un al doilea lockdown Covid-19.
In mod traditional, pentru magazine, Black Friday reprezinta a 13-a luna din an, cu vanzari care echivaleaza o luna normala. Campaniile extinse de reduceri de pe parcursul intregului an 2020, marcate
Piata bunurilor de larg consum va inregistra, in acest an, un avans de peste 12%, evolutie stimulata de cresterea cererii, urmare a majorarii salariilor si pensiilor, si, nu in ultimul rand, de
Romanii au cumparat produse foarte diverse de Black Friday, inclusiv cazane de tuica profesionale, produse de fashion si beauty, bijuterii cu diamante, pachete turistice, haine de blana naturala sau
Pe durata promotiilor speciale de Black Friday, magazinul online cu mobilier si decoratiuni, Bonami a inregistrat o crestere cu 40% a vanzarilor fata de anul trecut, acestea ajungand la o valoare de
Cand a auzit ca anul acesta Black Friday va fi organizat pe 15 noiembrie, Dan Voinea, director de vanzari si asociat al Util SPC - unul dintre cei mai mari distribuitori de echipamente si accesorii
Retailerii online din Romania estimeaza o crestere de 20% a vanzarilor in perioada reducerilor de "Black Friday", cu un salt semnificativ al comenzilor provenite din zona rurala.
Retailerul online eMag anunta vanzari de peste 115 milioane de lei, la doar 30 de minute dupa inceperea evenimentului de shopping Black Friday, care a debutat la ora 6:55.
Comertul romanesc va inregistra, in acest an, cel mai spectaculos Black Friday din istorie, cu peste 10 milioane de produse vandute in numai cateva zile si incasari de circa 300 de milioane de euro
PayU Romania, liderul pietei de plati online, estimeaza ca Black Friday isi va continua trendul ascendent, iar editia de anul acesta va aduce o crestere cu 25% a valorii tranzactiilor online
Retailer-ul FashionUP sarbatoreste, in luna iunie, 10 ani de shopping autentic, cu peste 1.000.000 de abonati, potentiali clienti si mai mult de 1,8 milioane de produse vandute. Mai mult, lanseaza
Majoritatea magazinelor online se concentreaza asupra celor mai importante momente din an in care pot derula campanii promotionale, dar calendarul le ofera si alte oportunitati care sa le ajute sa-si
Mai mult de jumatate dintre romani planuiesc sa cumpere cel putin un produs in weekend-ul reducerilor, Black Friday, iar oferta comerciantilor merge de la vacante la un euro pana la oferte bancare
ContentSpeed, prima agentie de e-commerce din Romania care ofera solutii dedicate magazinelor online, a realizat o analiza a evolutiei vanzarilor celor mai importante 100 de magazine online care
Conform Google Romania, 45% dintre romani au in plan sa faca o achizitie de Black Friday. Cu toate acestea, oportunitatile aferente acestei perioade pot cauza tot atatea probleme pentru retailerii
Retailerii au primit cateva clipe de ragaz dupa febra cumparaturilor de Black Friday, dar se afla acum in iminenta unei noi perioade incarcate - sezonul de cumparaturi de Craciun.
Potrivit studiului realizat de GPeC impreuna cu Eureka Insights, 7 din 10 romani din mediul urban si cu acces la internet asteapta in mod deosebit campaniile de reduceri de Black Friday si Craciun