Organizatiile sindicale de la Carrefour Franta intentioneaza sa organizeze o greva "exceptionala" in timpul weekend-ului de Paste, pentru a critica programele de restructurare prin care conducerea
Retailerul francez Carrefour a inregistrat anul trecut vanzari de 84,3 miliarde euro, in scadere usoara, revenind pe crestere in Franta, cu performante bune si in America Latina si Asia, in timp ce
Carrefour va prelua 127 de centre comerciale din Franta, Italia si Spania de la grupul Klepierre, pentru aproximativ 2 miliarde de euro, retailerul francez vizand astfel sa controleze zonele
Carrefour a raportat vanzari de 21,1 miliarde euro pentru trimestrul al treilea, in scadere usoara fata de nivelul din perioada corespunzatoare a anului trecut, iar afacerile grupului in Franta, pe
Carrefour a anuntat imbunatatirea vanzarilor la magazinele sale din Franta si China, in trimestrul doi din 2013, reasigurand si mai mult investitorii in legatura cu capacitatea sefului Georges
Casino, unul dintre cei mai mari retaileri francezi, concurent cu Auchan, Leclerc, Carrefour si Intermarche, a inceput sa-si vanda in Romania produsele sub brand propriu, prin intermediul magazinelor
Vanzarile grupului francez Carrefour au crescut cu 1% anul trecut, la 86,56 miliarde de euro, avansul fiind similar celui din trimestrul al patrulea, cand retailerul a consemnat si o majorare in
Auchan, lantul francez de hipermarketuri ar putea cumpara cele 24 de hipermarketuri de pe piata din Romania, evaluate la 90-100 de milioane de euro. In urma unei astfel de tranzactii, Auchan ar putea
Vanzarile Carrefour au crescut in trimestrul al treilea cu 2,1%, pana la 22,62 miliarde euro, cu o usoara imbunatatire a afacerilor in Franta si dificultati pe pietele din sudul zonei euro, precum
Mamutul bangar HSBC Holding ramane pentru al doilea an consecutiv cea mai mare corporatie europeana, dupa ce a detronat compania petroliera Royal Dutch Shell. Din topul realizat de revista Forbes su
Francois-Melchior De Polignac va fi din luna mai noul director executiv al lantului de magazine Carrefour Romania, inlocuindu-l in functie pe Patrice Lespganol, care va prelua conducerea Carrefour
Grupul francez Carrefour, al doilea mare retailer la nivel mondial in functie de vanzari, a inceput sa reduca numarul de produse comercializate, pentru a stimula cererea, potrivit Wall Street
Grupul francez Carrefour, al doilea retailer mondial, a anuntat ca vrea sa-si vanda activitatile din Rusia si sa paraseasca aceasta piata, din lipsa perspectivelor de crestere, relateaza AFP
Criza economica a determinat marile lanturi de retail din Romania sa accelereze introducerea propriilor branduri de produse si sa treaca la un marketing agresiv, vanzarile acestora crescand cu pana
Carrefour SA, cel mai mare grup de retail din Europa, a incheiat primul semestru al anului 2009 pe pierdere, dupa reducerea valorii activelor din Italia si scaderea preturilor in Franta, pentru a nu
In spatele rafturilor pe care stau ordonate fel de fel de produse, in spatele carucioarelor doldora, a cartilor de credit golite, in spatele uniformelor si a tot ceea ce pot inseamna, din afara,
Cel mai mare retailer din Europa si al doilea din lume, Carrefour, a anuntat joi vanzari de 250 milioane euro pe piata romaneasca pentru primul trimestru, mai mari cu 6,9% fata de aceeasi perioada a
Hipermarketurile Carrefour Romania, au avut vanzari de 397,5 milioane euro, in primele noua luni din 2006, in crestere cu 35,7% fata de aceeasi perioada din 2005, potrivit raportului financiar al
Comertul cu amanuntul are inca teren bun de dezvoltare in Romania, chair daca unele companii autohtone au trecut la inchideri de unitati. Francezii de la Carrefour, de exemplu, anunta la jumatatea
Vanzarile Carrefour, al doilea retailer pe plan mondial dupa Wal-Mart, au crescut in prima jumatate a anului cu opt la suta, la 41,94 miliarde de euro (61,95 miliarde de euro), transmite AP.
Retailerul francez Carrefour, unul dintre principalii jucatori de pe piata mondiala de profil, este interesat si se afla in discutii avansate pentru achizitionarea retelei de magazine de tip discount
Dezvoltarea fara precedent a sectorului marilor magazine de tip hipermarket, cash & carry sau galerii comerciale a determinat cresterea standardelor de practicare a comertului si a sporit exigentele
Firmele europene sunt prezente la fiecare pas in viata romanilor. Chiar si trecutul de usile unui magazin inseamna tranzactii cu o firma din zona UE. Daca intri in Metro, ai de-a face cu nemti, daca
Carrefour Romania a inregistrat in 2008 cea mai mare cre?tere a vanz?rilor anuale la nivel mondial, de 51,8% la un curs de schimb constant, vanz?rile urcand puternic ?i in trimestrul al patrulea,
Retailerii au vanzari uriase pe metru patrat in hipermarketurile din Romania, mai mari decat cele din Spania sau Germania. Romania ocupa locul doi in Europa, dupa Franta, la castigurile pe metru
Pofta romanilor pentru cumparaturi a adus magazinelor venituri totale de 6,9 miliarde de euro, anul trecut. Cele 11 supermarketuri Carrefour Express deschise in doar patru luni si planurile de