Business-urile din Romania au devenit tot mai constiente de potentialul din online, iar Google si Facebook si-au imbunatatit constant platformele. Chiar daca numarul de magazine online a crescut si
Anul 2014 este unul dificil pentru piata media, sub influenta stagnarii consumului populatiei, iar "batalia" pentru bugete va fi la fel de aspra ca anul trecut. Piata de media se va mentine in acest
Organizatia Profesionistilor din Piata de Capital impreuna cu agentia de publicitate si organizari evenimente - Concord Communication SRL, organizeaza pe data de 1 Octombrie, la Bucuresti, Conferinta
Dupa ce Marius Pahomi, seful Conversion Marketing, a explicat pentru Business24 care este strategia de marketing afiliat a companiei eMAG, azi, concurentul direct, platforma 2Parale, raspunde prin
Foarte multe companii mici si mijlocii din Romania au inceput sa-si faca publicitate prin intermediul retelei Facebook. Reclamele sunt targetate si apar in functie de activitatea pe care o are
eMAG intra pe piata de publicitate online, prin intermediul propriului sistem de marketing afiliat Profitshare. Mutarea arunca eMAG in lupta directa cu 2Parale - care isi propune dublarea retelei in
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite