Eugeniu Baltag, Directorul Relației cu Investitorii de la Purcari Wineries, a participat la cea de-a treia ediție a Quarterly Report, din 6 martie, eveniment marca Ziare.com, alături de partenerul
Piata bunurilor de larg consum va inregistra, in acest an, un avans de peste 12%, evolutie stimulata de cresterea cererii, urmare a majorarii salariilor si pensiilor, si, nu in ultimul rand, de
Japan Tobacco International (JTI) ar putea inchide fabricile de tigari din nordul Irlandei si Belgia, ca urmare a mediului economic dificil si a accizelor mari, compania analizand posibilitatea
Field marketing-ul reprezinta acea ramura a marketingului care include toate activitatile ce presupun contact direct cu consumatorul. In functie de marimea companiei, aceste activitati presupun
Situatiile financiare publicate de Ministerul Finantelor arata ca firmele din randul distribuitorilor autohtoni de produse alimentare, agricole si diverse acestor segmente au generat in 2012 o cifra
JTI, unul dintre cei mai mari producatori de tigarete si produse din tutun, gestioneaza din aceasta luna, activitatea de vanzari si distributie din Romania, prin platforma Entersoft Business Suite,
De la batranii cu pensiile taiate pana la tinerii care nu-si gasesc de munca, grecii se pregatesc, irascibili, pentru alegeri, hotarati sa pedepseasca Noua Democratie si Pasok, partidele care conduc
Cheltuielile totale ale populatiei au fost, in T2 2011, in medie, de 2.159 lei lunar pe gospodarie (749 lei pe persoana) si au reprezentat 89,7% din nivelul veniturilor totale medii, care s-au
Mamutul bangar HSBC Holding ramane pentru al doilea an consecutiv cea mai mare corporatie europeana, dupa ce a detronat compania petroliera Royal Dutch Shell. Din topul realizat de revista Forbes su
Cheltuielile totale ale populatiei au fost, in trimestrul IV 2010, in medie, de 2.114 lei lunar pe gospodarie (730 lei pe persoana) si au reprezentat 91,6% din nivelul veniturilor totale medii, care
Familiile din Romania au economisit in medie 271 lei (66 euro) din venitul total mediu lunar obtinut in primul trimestru al acestui an, de 2.342 lei in gospodarii, cheltuielile reprezentand 88,5% din
Familiile din Romania au economisit in medie 247 lei (58 euro) din venitul total mediu lunar obtinut in trimestrul IV din 2009, de 2.390 lei in gospodarii, cheltuielile reprezentand 89,7% din
Familiile din Romania au economisit in medie 274 lei (65 euro) din venitul total mediu lunar obtinut in trimestrul III din 2009, de 2.268 lei in gospodarii, cheltuielile reprezentand 87,9% din
Piata de retail din Romania va creste in acest an cu 5,8%, la 90,15 miliarde lei, ritm sustinut de vanzarile de produse alimentare din magazine, si ar urma sa ajunga la 105 miliarde de lei in anul
Romanii vor cumpara, in acest an, tigari si bere in valoare de peste patru miliarde de euro, in crestere fata de anul trecut. In schimb, vanzarile de mezeluri si carne vor scadea la sub un miliard
Familiile din Romania au economisit in medie 282 lei (67 euro) din venitul total mediu lunar obtinut in trimestrul II al acestui an, de 2.338 lei in gospodarii, cheltuielile reprezentand 88% din
Familiile din Romania au economisit in medie 272 lei din venitul total mediu lunar obtinut in primul trimestru al acestui an, de 2.268 lei in gospodarii, cheltuielile reprezentand 88% din nivelul
In urma cu un an, cand criza inca nu se manifesta la amploarea de astazi, analistii economici estimau ca abia peste cinci ani vom ajunge la un consum pentru alimentele de baza comparabil cu media UE
Retelele Penny Market si Profi au avut cresteri de vanzari in jur de 40% in primul trimestru fata de aceeasi perioada din 2008, potrivit datelor raportate de cele doua companii, care sustin ca
Romanii au reusit sa economiseasca in medie 238 lei din venitul total mediu lunar obtinut in ultimul trimestru al anului trecut, de 2.319 lei in gospodarii, cheltuielile reprezentand 89,8% din
Volumul total de vanzari al bunurilor de larg consum din Romania a crescut in septembrie 2006 cu 29,7% fata de aceeasi luna din 2005, fiind cea mai mare crestere inregistrata de o tara europeana,
Inflatia pare ca a luat-o pe ulei. Cel putin asa arata statisticile, uleiul fiind produsul alimentar care s-a scumpit cel mai mult in 12 luni. De fapt, pe ulei a luat-o economia romaneasca. Si nu se
Ziua de 1 iulie va aduce, in economie, schimbari mai multe chiar decat Anul Nou. In primul rand, scumpirea energiei va transforma in galop marsul deja accelerat al preturilor. Gazele vor fi facturate
In anul fiscal 2005, Lekkerland GmbH & Co. KG si-a crescut cifra de vanzari cu 8,8 la suta, ajungand pana la 9 085 milioane Euro (2004: 8 354 milioane Euro).Este prima data cand declaratiile
Cele mai mari companii producatoare de tigari se vor prezenta in instanta, unde au fost chemate de autoritatile federale, miza procesului fiind de 280 de miliarde de dolari.Departamentul de Justitie
Contrabanda cu tutun in Romania reprezinta, in prezent, 16 la suta din tigaretele consumate pe aceasta piata, a declarat Adrian Popa, responsabil de diviza corporate si vanzari a British American
Aproape jumatate (49,7%) din cheltuielile totale medii ale romanilor au fost facute, in trimestrul al doilea din acest an, pentru alimente, bautura si tutun, avansul cheltuielilor de acest fel fiind