Retailer-ul FashionUP sarbatoreste, in luna iunie, 10 ani de shopping autentic, cu peste 1.000.000 de abonati, potentiali clienti si mai mult de 1,8 milioane de produse vandute. Mai mult, lanseaza
Casa italiana de moda, Versace a deschis un magazin in Milano, dedicat copiilor.
Intr-un top al sumelor cheltuite pe produsele exclusive ?i scumpe, romanii sunt printre primii, chiar dac? nivelul lor de trai nu este foarte ridicat. Vanz?rile de autoturisme ?i accesorii de lux
Cu o zdravana intirziere fata de Occident, notiunea de clubbing si-a facut cu mare succes intrarea si in vocabularul petrecaretilor romani si denumeste umblatul din club in club cit e noaptea de
Stagnarea este cuvantul care exprima cel mai bine situatia industriei de lux romaneasca. De anul trecut si pana acum, aceasta industrie nu a avut parte de intrarea a noi protagonisti pe piata si nici
Abonează-te la notificările Business24.ro:
Pentru a vă abona la notificările Business24.ro apăsați butonul de sus Allow sau Permite