Trei tineri s-au gandit, in 2013, ca romanii ar aprecia sa poata economisi minutele alocate zilnic pasiunii lor pentru cafeaua de calitate. Asa s-a nascut ideea unui coffee spot cu un design inedit, gandit cu directie clara catre franciza, concept ce a necesitat o investitie initiala de 12.000 de euro si a ajuns sa genereze o cifra de afaceri de un milion de euro in 2017.
Vlad Timaru, fondator si actionar Coffee 2 Go, vorbeste intr-un interviu acordat Business24 despre ideea sa, povestea afacerii cu cafea proaspat macinata de catre furnizorul oficial al Casei Regale si le ofera sfaturi celor ce isi doresc sa investeasca intr-o astfel de franciza.
Vlad Timaru este economist, licentiat in Contabilitate si Analiza financiara, pasionat de psihologie si filosofie. La sfarsitul facultatii, a vrut sa se angajeze contabil, fara succes insa, pentru ca i se cerea experienta, si a fost nevoit sa gaseasca alte drumuri.
Cel mai natural atunci i s-a parut drumul antreprenoriatului, chiar si fara experienta si fara resurse, avand ca atu doar puterea de munca si dorinta de a face ceva care sa conteze.
Acest vis s-a materializat abia in anul 2011 cand, impreuna cu sora si cumnatul sau, au pus bazele unui magazin online care a vandut produse agricole de aproximativ 3.000.000 euro in doar 20 luni.
In 2013 au ales sa faca exit din acest business, in favoarea a ceea ce era (la inceput) un hobby, Coffee 2 Go. Ulterior, acest hobby s-a transformat in business-ul principal caruia... mai mult
Joi, 15 Martie 2018, ora 14:50