Zdruncinată de șocul energetic care a decurs din invazia Rusiei în Ucraina în 2022, economia Uniunii Europene a crescut doar cu 4% în ultimul deceniu, comparativ cu cele opt procente ale
Comisia Europeana pare a fi descoperit dovezi ca guvernul chinez subventioneaza vehiculele electrice exportate in Europa prin „transfer direct de fonduri” si alte mecanisme
Producatorii auto se pregateau sa investească 1.200 de miliarde de dolari intre 2023 si 2030 pentru a transforma vehiculele electrice din produse de nisa in modele auto de masa, dar tentativa
Gigantul chinez de vehicule electrice BYD intenţionează să construiască prima sa fabrică europeană de automobile în Ungaria, a informat sâmbătă ziarul german Frankfurter Allgemeine
Ministerul Economiei din Germania a pus deoparte aproximativ un miliard de euro (1,12 miliarde de dolari) pentru a sprijini productia de baterii destinate automobilelor electrice in ce mai mare
Germania a depasit Norvegia, devenind cea mai mare piata din Europa pentru autovehiculele electrice, un semn ca cei mai multi dintre consumatori primesc cu bratele deschise aceasta tehnologie, exact
Guvernul de la Paris vrea sa-i ajute pe producatorii auto si furnizorii de componente afectati de declinul vanzarilor de autovehicule diesel iar ministrul de Finante, Bruno Le Maire, a cerut
Cea mai puternica economie a Europei, cea germana, are de infruntat o serie de riscuri care isi pot pune amprenta asupra rezultatelor financiare obtinute din exportul de marfuri.
Grupul japonez Toyota Motor Corp. si-a pastrat titlul de cel mai mare constructor auto din lume in 2014, devansand rivalul german Volkswagen datorita celor 10,23 milioane vehicule vandute anul trecut
Bayerische Motoren Werke AG (BMW) a extins luni parteneriatul cu Brilliance China Automotive Holdings pana in 2028, o decizie care, sustin analistii, va ajuta ambele companii sa-si continue
Grupul francez Renault, care detine Dacia, va construi o fabrica in China in parteneriat cu grupul Dongfeng Motor, vizand sa comercializeze in anul 2016 pe piata chineza primele autoturisme de
Cea mai "fierbinte" masina din Europa este Dacia, scrie New York Times (NYT), iar analistii citati de publicatie spun ca marca romaneasca are monopol pe piata europeana a automobilelor low-cost,
Grupul auto german Volkswagen a anuntat vineri ca autoturismul VW Golf cu numarul 30 de milioane a iesit de pe portile uzinei de la Wolfsburg, un nou record de productie pentru automobilul european
BMW, cel mai mare producator de automobile premium la nivel mondial, a inregistrat in primul trimestru un profit net in scadere usoara, la 1,3 miliarde de euro, in timp ce vanzarile au coborat la 17
Grupul auto german Volkswagen intentioneaza sa investeasca intr-o noua uzina de productie a autovehiculelor comerciale usoare amplasata in Europa si in acest sens incearca sa decida intre Polonia si
Grupul german Volkswagen AG vrea sa ajunga la 600.000 de angajati pana in 2018, de la 550.000 in prezent, ca parte a planului sau de a deveni cel mai mare producator auto din lume, a declarat Bernd
Volkswagen doreste sa se extinda pe piata masinilor ieftine prin dezvoltarea unui model al carui pret s-ar situa la 6.000 - 7.000 de euro. Acesta ar urma sa intre in productie in 2015 si sa fie
Marii producatori auto muta concurenta pe segmentul low cost, pregatind mai multe lansari pentru perioada urmatoare, intr-o incercare de a recupera din pierderile incasate pe alte segmente.
Fiat analizeaza lansarea unui brand low-cost care sa concureze Dacia, iar daca planul va fi aprobat automobilele vor fi construite in afara Europei pentru reducerea costurilor de productie, a
Audi, al doilea mare producator de masini de lux la nivel global, vrea sa investeasca 13 miliarde de euro pana in 2016 pentru a dezvolta noi modele si pentru a extinde capacitatea de productie, in
Producatorii de automobile nu vor putea obtine profit in urmatorii ani in Europa, au declarat mai multi reprezentanti ai principalelor companii din domeniu, in cadrul Salonului Auto de la Paris.
Volkswagen, cel mai mare producator auto din Europa, a avut un profit de 3,28 miliarde euro in trimestrul al doilea, insa rata de crestere a castigurilor companiei a incetinit la 3,4%, din cauza
Ford Motor Co va construi o noua fabrica in China, investitie care face parte dintr-un proiect care urmareste dublarea capacitatii de productie si a numarului de reprezentante ale companiei in
Vanzarile de automobile din China, cea mai mare piata de profil din lume, au avut in acest an cea mai slaba evolutie din ultimii sapte ani, din cauza incetinirii cresterii economice si a preturilor