Polonia a impus subsidiarei locale a grupului auto german Volkswagen o amenda de 120,6 milioane de zloti (28,56 milioane de euro) pentru ca i-a indus in eroare pe consumatori cu privire la nivelul
Polonia a impus subsidiarei locale a grupului auto german Volkswagen o amenda de 120,6 milioane de zloti (31,8 milioane de dolari) pentru ca i-a indus in eroare pe consumatori cu privire la nivelul
Producatorul de masini sport Porsche AG - o subsidiara a Volkswagen - va rechema la service 22.000 de modele Cayenne, dupa ce s-a descoperit un soft care falsifica rezultatele testelor antipoluare
Un procuror francez a deschis o investigatie impotriva grupului Fiat Chrysler, care este suspectat ca a trisat la testarea emisiilor automobilelor diesel, a declarat marti o sursa judiciara.
Dupa un deceniu in care reprezentantii industriei auto au investit sume importante pentru reducerea capacitatii motoarelor de automobile, noile teste de poluare ii obliga sa isi regandeasca strategia
Volkswagen s-ar putea sa fie doar varful aisbergului dintr-un scandal urias care afecteaza industria auto. Un studiu recent al think tank-ului Transport& Environment din Bruxelles arata ca nicio
Producatorul auto francez Peugeot Citroen vrea sa profite de scandalul emisiilor care a lovit concurenta din Germania pentru a face publice datele reale privind consumul si nivelul noxelor la
In ciuda scuzelor si a atitudinii spasite, a anchetei interne si a promisiunilor ca vor regla problemele aparute la masinile ultra-poluante, scandalul din jurul constructorului auto Volkswagen pare
Inselatoria la care a recurs Volkswagen pentru a ascunde lipsa tehnologiei de protectie a mediului de pe masinile sale diesel a fost descoperita in Statele Unite, dar ii forteaza pe liderii europeni
Scandalul de proportii in care este implicat grupul Volkswagen, acuzat ca a instalat un soft pentru a vicia teste de noxe din Statele Unite, este doar inceputul, alti mari producatori europeni, ca
Un raport dat publicitatii de grupul de cercetare Transport & Environment din Bruxelles arata ca multe modele noi de masini produse de prestigioase companii europene au in realitate un consum cu 50%