YouTube primeste un design nou si, pentru prima oara in ultimii 12 ani, schimba logo-ul.
Cel mai important site de continut video si-a pastrat logo-ul din 2005, cand a fost lansat. Acum, pentru prima oara de la infiintare, il modifica.
Modificarea logo-ului este simpla dar semnificativa. Bula rosie a fost mutata de pe cuvantul Tube si a fost transformata intr-un buton care reprezinta functia Play.
In afara de logo, site-ul care a depasit 1,5 miliarde de utilizatori pe luna schimba cu aceeasi ocazie si designul. Testat cu un numar redus de utilizatori timp de mai multe luni, noul design reprezinta filosofia Material pe care Google a aplicat-o in decursul ultimilor ani pe majoritatea serviciilor sale.
Citeste si YouTube pregateste realitatea virtuala cu comentarii rostite, nu scrise
Folosit de produse precum Android, Gmail, Google Drive sau Photos, Material Design inseamna text mai clar si usor de citit si mai mult spatiu alb. Pentru asta, Google a renuntat la elemente de design care creau impresia de aglomeratie, precum umbre, efecte 3D si altele.
Dincolo de schimbarile vizuale, Google a umblat si la facilitatile YouTube. Ideea de baza, care va fi dusa la final pe o perioada mai mare de timp, este de a crea un serviciu uniform, in care aceleasi optiunii sa fie disponibile pe toate platformele. De exemplu, in prezent, Google nu ofera pe desktop unele din functiile disponibile pe telefoane si invers.
Astfel, functia care permite schimbarea vitezei de... mai mult
Miercuri, 30 August 2017, ora 11:06