Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Generali Asigurari, scadere de 15% a primelor subscrise

Generali Asigurari, scadere de 15% a primelor subscrise

Volum total de prime brute subscrise in primele trei luni ale Generali Asigurari a fost de 96,6 milioane lei, cu 15,6% mai mic in comparatie cu perioada similara din 2010, pe fondul reducerii subscrierilor pe segmentul auto, conform NewsIn.

Volumul de prime brute subscrise la asigurarile generale s-a situat la nivelul de 73 de milioane de lei.

"Decizia de a nu intra in razboiul preturilor pe segmentul de asigurari auto si de a pastra o tarifare corecta, personalizata in functie de profilul clientului, face parte din strategia noastra de a mentine o companie sanatoasa si profitabila, cu premise bune de dezvoltare pe termen lung in Romania. Suntem una dintre companiile cu cel mai echilibrat portofoliu din intreaga piata, dominata in prezent de asigurarile auto. Acest lucru ne asigura stabilitatea financiara, care ne permite sa oferim asiguratilor nostri servicii de calitate", a declarat, luni, intr-un comunicat, directorul general Generali Asigurari, Marie Ková?ová.


Potrivit companiei, rezultatul general a fost afectat de reducerea subscrierilor pe segmentul auto, care a influentat semnificativ sectorul de asigurari generale.


In intervalul ianuarie-martie, asiguratorul a raportat o crestere de 13% pe segmentul de asigurari de viata, ajungand la un volum de prime brute subscrise de 23,7 milioane lei, iar pe segmentul de asigurari de viata de grup avansul a fost de peste 20%. Asigurarile individuale traditionale au crescut cu 5%.


De asemenea, ponderea segmentului de viata in portofoliul companiei a ajuns la 25%, cu sapte puncte procentuale mai mult fata de T1 2010.


"Cresterea de doua cifre obtinuta pe segmentul de asigurari de viata valideaza strategia care prevede lansarea de noi produse, adaptate conditiilor economice si cerintelor clientilor, imbunatatirea permanenta a produselor existente in portofoliu prin adaugarea de clauze suplimentare si mentinerea unor standarde ridicate ale serviciilor acordate asiguratilor. Totodata, in primul trimestru am facut pasi importanti pentru dezvoltarea segmentului de bancassurance, am pus accent pe promovarea asigurarilor de viata de grup si in teritoriu, prin intermediul fortei proprii de vanzare, si am continuat programele de retentie a portofoliului de clienti", a precizat Ková?ová.


Compania a inregistrat cresteri de doua cifre pe alte linii de business non-auto, precum asigurari de calatorie in strainatate (+42,5%), asigurari de locuinta (+41%), asigurari de raspundere profesionala (+31,1%), transport (+26,4%) si asigurari de daune la proprietati (+14,9%).


"Strategia viitoare de business prevede analiza continua a evolutiei pietei si a cererii clientilor pentru toate categoriile de produse. In 2011 ne vom concentra pe segmentele care ne pot asigura o dezvoltare sigura si sanatoasa, cum sunt asigurarile de viata, cele de locuinta sau de calatorii. In ceea ce priveste politica pe care o vom adopta pentru dezvoltarea asigurarilor auto, cu siguranta nu vom neglija acest segment de business, care are inca ponderea majora in portofoliul nostru. Vom continua sa venim cu oferte atractive, tarife preferentiale si servicii suplimentare pentru soferii responsabili, conform criteriilor noastre de segmentare", a mai spus Ková?ová.



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1438 ori