Romasig.ro, un model de succes in online - interviu cu Croitoru Daniel, proprietar

Luni, 02 Decembrie 2013, ora 14:43
2932 citiri
Romasig.ro, un model de succes in online - interviu cu Croitoru Daniel, proprietar

Evolutia vanzarilor si prestarilor de servicii online este una direct proportionala cu accesul la internet, transformat dintr-un lux in urma cu 20 de ani, intr-o comoditate in momentul actual. Odata cu cresterea numarului de modalitati de conectare si accesul permanent la internet, fie ca se folosesc smartphone-uri, tablete, laptopuri sau PC-uri, se dezvolta cu o viteza aproape ametitoare oportunitati de afaceri imposibil de imaginat la inceputul anilor '90.

Cei foarte putini care au prins corabia exact inainte ca aceasta sa isi desfaca panzele au riscat foarte mult, acestia au fost vizionarii pe ai caror urme calca atat de multi altii in ziua de azi. Printre acestia se numara si Croitoru Daniel, proprietarul unuia din primele 6 site-uri de asigurari RCA online din Romania.

Intr-un interviu exclusiv, acesta vorbeste despre calitatile necesare unui antreprenor care doreste sa dezvolte o afacere longeviva in mediul online.

Mediul online a devenit pentru tinerii afaceristi aflati la inceput de drum un fel de teren de joaca, foarte putini par sa ia cu adevarat in serios posibilitatile dezvoltarii unei afaceri reale, longevive si transformarea intr-un brand recunoscut, iar multi dintre ei par sa renunte inainte ca macar sa inceapa. Care credeti ca este motivul pentru care atat de putine companii reusesc sa se impuna cu adevarat in mediul online?

Nu este vorba atat de faptul ca sunt putine povestile de reusita cat despre faptul ca internetul pare cel putin un mediu iertator pentru antreprenorii aflati la inceput de drum. Cei mai multi fac primul pas in lumea dezvolatarii unei afaceri online fara a fi constienti de dificultatile care ii astepata sau de faptul ca este nevoie de tot la fel de multa ambitie, rabdare si investitie ca si in cazul unei afaceri offline. Difera doar metodele de aplicare, dar conceptele de afaceri sunt aceleasi.

Vorbiti in cunostinta de cauza, fiind proprietarul unuia dintre cele mai mari site-uri de asigurari RCA online din mediul online romanesc.

Da, www.RomAsig.ro a devenit deja un brand, dar nu pot spune ca ne-am atins inca scopul. In momentul in care o companie considera ca si-a atins scopul, inceteaza sa mai creasca. Evolutia spectaculoasa din 1999, anul in care a fost lansat site-ul si pana in momentul actual nu face decat sa ne demonstreze ca putem creste si mai mult, atat in ceea ce priveste vanzarile, cat si ca brand si prestari de servicii cat mai satisfacatoare.

Ati dezvoltat ceva recent in acest scop?

Anul acesta am reusit sa finalizam si sa lansam varianta de mobil a site-ului pentru a ajunge la cat mai multi clienti. Ne adresam soferilor de toate varstele si din toate mediile, de aceea era de maxima importanta pentru noi sa actualizam si sa optimizam site-ul si serviciile oferite pentru a putea fi accesate inclusiv de pe dispozitivele mobile. De la lansare am observat deja o crestere substantiala in vanzari si accesari.

Cum ati descrie strategia RomAsig.ro?

Ca in orice alt domeniu, seriozitatea, profesionalismul si calitatea serviciilor oferite sunt de maxima importanta, in mod special in domeniul asigurarilor, unde vorbim de posibilitatea fidelizarii clientilor pe termen lung. Strategia adoptata este aceea de a fi mereu in pas cu schimbarile aduse atat de legislatia in vigoare, cat si pe partea tehnica si de prezentare. Oferim un site cu o interfata usor de utilizat, actualizat la zi si usor accesibil de pe orice dispozitiv cu conectare la internet. Daca in 1999, la momentul lansarii, puteam vorbi de o oarecare exclusivitate numarandu-ne printre primii 6 brokeri de acest gen, in momentul actual competitia este din ce in ce mai puternica, iar noi suntem mereu cu un pas inainte datorita capacitatii de adaptare. RomAsig a reusit sa mentina un trend ascendent al vanzarilor si al dezvoltarii pe domeniul online in ultimii 14 ani si intentionam sa onoram acest precedent.

RomAsig.ro este unul dintre cele mai cunoascute modele de succes din mediul online romanesc. Ce sfat ati avea pentru antreprenorii aflati la inceput de drum in acest domeniu de activitate?

Nu exista un model general valabil si nici o reteta magica a succesului. Pe orice nisa se doreste dezvoltarea, importante sunt studiile serioase. Trebuie studiata piata, competitia si discutat un capital de investitie realist. O afacere online trebuie tratata ca orice alta afacere, altfel se risca ratarea unor oportunitati de dezvoltare. La RomAsig am incercat intotdeauna sa prindem primul tren si sa ramanem in pas cu toate schimbarile in domeniu, iar pana acum aceasta strategie ne-a garantat succesul si ne-a mentinut in top.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#Romasig interviu Croitoru, #antreprenor online Romasig, #asigurari RCA Romasig , #RCA