Groupama Asigurari si-a facut centru pentru avizarea daunelor

Luni, 28 Noiembrie 2011, ora 11:37
2847 citiri
Groupama Asigurari si-a facut centru pentru avizarea daunelor

Groupama Asigurari a inaugurat Alo Groupama, centrul de relatii cu clientii pentru activitatea integrata de avizare daune, au anuntat luni reprezentantii companiei.

Noul centru ofera asiguratilor companiei informatii in timp real cu privire la dosarele de dauna si la stadiul acestora.

Clientii Groupama isi pot inregistra electronic datele din dosarele de daune.

Centrul este functional la nivel national, avizarea daunelor realizandu-se telefonic, prin apelarea numarului 0374-110-110.

"Intr-o prima etapa, aceasta platforma este dedicata doar daunelor auto urmand ca anul viitor alte activitati sa fie dezvoltate", a declarat Sanda Nicoara, director general Groupama Asigurari.

Centrul are 30 de angajati.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

#groupama asigurari, #daune auto, #daune accident, #daune RCA Casco, #asigurari , #Stiri Asigurari