Masinile dupa care tanjesc americanii - Joi, 13 Martie 2008, ora 17:07

Joi, 13 Martie 2008, ora 17:07
946 citiri
Masinile dupa care tanjesc americanii - Joi, 13 Martie 2008, ora 17:07

Masinile dupa care tanjesc americanii

America - tara tuturor posibilitatilor! Sau nu. BloomBiz va prezinta cele 10 masini care nu sunt si nici nu vor intra prea curand pe piata americana. Insa exista alternative, urmatoarele cele mai bune pe care le pot achizitiona.

Totusi, americanii au parte de Nissan GT-R si se zvoneste ca Pagani construieste noua Zonda pentru a indeplini regulile din Statele Unite. Si promisiunea Alfa Romeo incepe sa prinda contur prin 8C Competizione. Diferenta se micsoreaza, dar, dupa cum spun americanii, e loc de mai bine. Urmeaza 10 dintre cele mai bune modele care nu sunt permise in USA.

FORD S-MAX

"Mini microbuzele" nu sunt niste masini de care te poti indragosti, dar S-MAX se defineste prin stil. Silueta sa aduce aminte de Mercedes R-Class. Dar, spre deosebire de Benz, MAX-ul este chiar foarte ordonat pentru un mijloc de transport cu 7 locuri. Nu intra in sfera masinilor sport din punct de vedere al manevrabilitatii si al performantei.

Substitut: Ford Edge

VOLKSWAGEN POLO

Marea caracteristica a masinilor sub-compacte este desfiintata de Honda Fit si Nissan Versa. In mod ciudat, lipseste un jucator: Volkswagen, desi acum era momentul ideal ca un sub-compact sa isi faca aparitia in State. Unul din atuurile clasei superioare este taria VW, iar Polo nu face exceptie de la asta. Poate fi asemanat cu un mini Rabbit sau un mini Golf, pentru ca, in schimbul unui plin de carburant, ofera o multime de kilometri, fie ca vorbim despre benzina sau despre motorina. Cat despre venirea sa dincolo de ocean, se zvoneste ca ar fi o posibilitate, dar inca nu e nimic sigur.

Substitut: Toyota Yaris

TRAMONTANA

Si acum, ceva complet diferit si un pic nepracticabil. Este vorba despre fata rea a Spaniei: Tramontana. Cand ai 550 de cai-putere si un motor V12 twin-turbo, tu si pasagerul tau veti reusi sa ajungeti de la 0 la 100 de kilometri pe ora in aproximativ 3,5 secunde si la o viteza maxima de 350 de km/h. Bineinteles ca si alte masini pot face asta, dar le uram succes in a gasi una care sa arate la fel.

Substitut: Ariel Atom

FIAT 500

Sunt aproape 25 de ani de cand Fiat a spus Ciao pietei americane. In ultimul timp, Fiat se afla acum pe un taram mai inalt si modelul 500 este o versiune a modelului fabricat intre anii 50 si 70 pentru italieni. Deci, odata cu noul Beetle retro si cu Mini Cooper-ul deja stabilit la ei, mai exista oare loc si pentru modelul 500 de la FIAT? Dat fiind caracterul si dinamica FIAT, noi credem ca da.

Substitut: Mini Cooper

HONDA CIVIC TYPE R

Americanii ar spune "Stai, avem deja un Civic Si coupe si un sedan". Adevarat, la o prima vedere nu au nevoie de TYPE R. Cu toate acestea, aspectul spune altceva. TYPE R straluceste, designul fiind pe masura performantelor.

Substitut: Honda Civic Si Coupe

CITROEN C6

Pentru cei mai entuziasti americani, C6 aminteste de actualul Corvette. In alte tari, el inseamna un sedan pe jumatate de lux de la CITROEN. Masini ca BMW seria 5 sau E-Class de la Mercedes sunt alegeri bune, dar nu sunt pentu oricine. Si pentru aceia care isi doresc ca designul masinii lor sa spuna altceva decat "performanta", C6 ar fi perfect.

Substitut: Volvo S80

SEAT LEON

Seat este fabricantul auto din Spania detinut de Volkswagen si Leon este un rafinat cu 5 usi. Acest model este sustinut de un motor VW de 2 litri care genereaza 237 de cai-putere din stoc si accelereaza de la 0 la 100 de km in 6,5 secunde. Isi arata performanta intr-un habitaclu si seamana foarte bine cu varul sau de gradul unu, Audi A3.

Substitut: Volkswagen GTI

MERCEDES BENZ C 63 AMG ESTATE

Dintr-o perspectiva de marketing, MERCEDES procedeaza bine introducand GLK-ul. Bunul simt spune insa ca nu e necesara manevra asta. Ultimul lucru de care mai avea nevoie America este inca un SUV, un crossover sau altceva asemanator. Au totusi nevoie de C63 AMG ESTATE. Probabil ca ati auzit despre cum s-a intors roata in Germania si C-Class-ul V8 de la AMG a devenit o alternativa la maretul BMW M3. Mersul la cumparaturi nu va mai fi acelasi, cel putin nu pentru americani.

Substitut: Audi S4 Avant

LAND ROVER DEFENDER

Daca Knight Rider s-ar intoarce, de ce nu ar putea sa faca la fel si acest Land Rover? Mai devreme vorbeam despre cum nu au ei nevoie de un alt SUV, dar aici este vorba despre altceva. Pe langa un design interior nou, care a modernizat si ergonomizat spatiul, nu este inca nimic nou la aceasta masina cu doua sau cu patru usi, care sugereaza ca ar vrea sa-si petreaca timpul prin diverse suburbii. Lipsa lui Defender din State e si mai frustranta pentru ca au fost cativa ani prin "90 cand il aveam pe strazi.

Substitut: Jeep Wrangler

LOTUS EUROPA S

Este ciudat de ce EUROPA S nu are voie in State. Elise si Exige sunt masini exceptionale. Se comporta mai bine pe pista decat atunci cand mergi cu ele la serviciu. EUROPA S a fost facut sa le faca pe toate la un loc. Asta nu cumva suna ca si cand ar fi fost facut sa mearga pe strazile din State?

Substitut: Lotus Exige

America a ajuns destul de departe in ultimii zeci de ani si, cu toate astea, unele dintre cele mai tari masini sunt la fel de departe de ea.

Totusi, americanii au parte de Nissan GT-R si se zvoneste ca Pagani construieste noua Zonda pentru a indeplini regulile din Statele Unite. Si promisiunea Alfa Romeo incepe sa prinda contur prin 8C Competizione. Diferenta se micsoreaza, dar, dupa cum spun americanii, e loc de mai bine. Urmeaza 10 dintre cele mai bune modele care nu sunt permise in USA.

FORD S-MAX

"Mini microbuzele" nu sunt niste masini de care te poti indragosti, dar S-MAX se defineste prin stil. Silueta sa aduce aminte de Mercedes R-Class. Dar, spre deosebire de Benz, MAX-ul este chiar foarte ordonat pentru un mijloc de transport cu 7 locuri. Nu intra in sfera masinilor sport din punct de vedere al manevrabilitatii si al performantei.

Substitut: Ford Edge

VOLKSWAGEN POLO

Marea caracteristica a masinilor sub-compacte este desfiintata de Honda Fit si Nissan Versa. In mod ciudat, lipseste un jucator: Volkswagen, desi acum era momentul ideal ca un sub-compact sa isi faca aparitia in State. Unul din atuurile clasei superioare este taria VW, iar Polo nu face exceptie de la asta. Poate fi asemanat cu un mini Rabbit sau un mini Golf, pentru ca, in schimbul unui plin de carburant, ofera o multime de kilometri, fie ca vorbim despre benzina sau despre motorina. Cat despre venirea sa dincolo de ocean, se zvoneste ca ar fi o posibilitate, dar inca nu e nimic sigur.

Substitut: Toyota Yaris

TRAMONTANA

Si acum, ceva complet diferit si un pic nepracticabil. Este vorba despre fata rea a Spaniei: Tramontana. Cand ai 550 de cai-putere si un motor V12 twin-turbo, tu si pasagerul tau veti reusi sa ajungeti de la 0 la 100 de kilometri pe ora in aproximativ 3,5 secunde si la o viteza maxima de 350 de km/h. Bineinteles ca si alte masini pot face asta, dar le uram succes in a gasi una care sa arate la fel.

Substitut: Ariel Atom

FIAT 500

Sunt aproape 25 de ani de cand Fiat a spus Ciao pietei americane. In ultimul timp, Fiat se afla acum pe un taram mai inalt si modelul 500 este o versiune a modelului fabricat intre anii 50 si 70 pentru italieni. Deci, odata cu noul Beetle retro si cu Mini Cooper-ul deja stabilit la ei, mai exista oare loc si pentru modelul 500 de la FIAT? Dat fiind caracterul si dinamica FIAT, noi credem ca da.

Substitut: Mini Cooper

HONDA CIVIC TYPE R

Americanii ar spune "Stai, avem deja un Civic Si coupe si un sedan". Adevarat, la o prima vedere nu au nevoie de TYPE R. Cu toate acestea, aspectul spune altceva. TYPE R straluceste, designul fiind pe masura performantelor.

Substitut: Honda Civic Si Coupe

CITROEN C6

Pentru cei mai entuziasti americani, C6 aminteste de actualul Corvette. In alte tari, el inseamna un sedan pe jumatate de lux de la CITROEN. Masini ca BMW seria 5 sau E-Class de la Mercedes sunt alegeri bune, dar nu sunt pentu oricine. Si pentru aceia care isi doresc ca designul masinii lor sa spuna altceva decat "performanta", C6 ar fi perfect.

Substitut: Volvo S80

SEAT LEON

Seat este fabricantul auto din Spania detinut de Volkswagen si Leon este un rafinat cu 5 usi. Acest model este sustinut de un motor VW de 2 litri care genereaza 237 de cai-putere din stoc si accelereaza de la 0 la 100 de km in 6,5 secunde. Isi arata performanta intr-un habitaclu si seamana foarte bine cu varul sau de gradul unu, Audi A3.

Substitut: Volkswagen GTI

MERCEDES BENZ C 63 AMG ESTATE

Dintr-o perspectiva de marketing, MERCEDES procedeaza bine introducand GLK-ul. Bunul simt spune insa ca nu e necesara manevra asta. Ultimul lucru de care mai avea nevoie America este inca un SUV, un crossover sau altceva asemanator. Au totusi nevoie de C63 AMG ESTATE. Probabil ca ati auzit despre cum s-a intors roata in Germania si C-Class-ul V8 de la AMG a devenit o alternativa la maretul BMW M3. Mersul la cumparaturi nu va mai fi acelasi, cel putin nu pentru americani.

Substitut: Audi S4 Avant

LAND ROVER DEFENDER

Daca Knight Rider s-ar intoarce, de ce nu ar putea sa faca la fel si acest Land Rover? Mai devreme vorbeam despre cum nu au ei nevoie de un alt SUV, dar aici este vorba despre altceva. Pe langa un design interior nou, care a modernizat si ergonomizat spatiul, nu este inca nimic nou la aceasta masina cu doua sau cu patru usi, care sugereaza ca ar vrea sa-si petreaca timpul prin diverse suburbii. Lipsa lui Defender din State e si mai frustranta pentru ca au fost cativa ani prin a90 cand il aveam pe strazi.

Substitut: Jeep Wrangler

LOTUS EUROPA S

Este ciudat de ce EUROPA S nu are voie in State. Elise si Exige sunt masini exceptionale. Se comporta mai bine pe pista decat atunci cand mergi cu ele la serviciu. EUROPA S a fost facut sa le faca pe toate la un loc. Asta nu cumva suna ca si cand ar fi fost facut sa mearga pe strazile din State?

Substitut: Lotus Exige

America a ajuns destul de departe in ultimii zeci de ani si, cu toate astea, unele dintre cele mai tari masini sunt la fel de departe de ea.

Articol de Gabriela Garjoaba

HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
HoReCa, 1/5 din PIB – TradeVille
Evoluția Cifrei De Afaceri Din Comerțul Cu Ridicata Cifra de afaceri din comerțul cu ridicata (cu excepția comerțului cu autovehicule si motociclete) a scăzut, in luna ianuarie, cu 20%...
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării a virat peste 286 de milioane de lei, pentru plățile restante din programul "Anghel Saligny"
Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA) a virat suma de 286.390.685,13 lei, în vederea decontării facturilor pentru 237 de obiective finanţate prin Programul...