Reprezentanta Opel va lansa vineri pe piata romaneasca a doua generatie a automobilului de clasa medie Opel Insignia, al carui pret incepe de la 17.085 de euro (plus TVA).
Modelul dispune de sistemul IntelliLink, care permite utilizatorului unui smartphone sa pastreze in permanenta accesul la muzica din telefon, filmele stocate, fotografiile realizate, datele de contact ale celor cu care comunica si posibilitatea de a ii apela rapid si fara riscuri in trafic, dar si de unele caracteristici pentru piata locala, cum ar fi sistemul de navigatie cu meniu in limba romana.
Insignia este un sedan de clasa medie, segment pe care se manifesta o concurenta foarte puternica pe pietele europene - Volkswagen Passat, Ford Mondeo, Peugeot 508, Mazda6, Toyota Avensis, Hyundai i40, Kia Optima, Chevrolet Malibu.
Prima generatie Opel Insignia a fost lansata in 2008, menita sa inlocuiasca Opel Vectra, sa revigoreze marca Opel si sa anunte viitoarea linie de design si filosofie a marcii.
In noiembrie 2008, prima generatie a automobilului de clasa medie Opel Insignia a fost desemnata "Masina anului 2009 in Europa", de un juriu format din jurnalisti din 23 de tari. Insignia a fost desemnata castigatoare dintre 37 de modele participante, apreciata in special pentru aspectul exterior, siguranta activa si pasiva, confortul, gama larga de motorizari economice, echiparea bogata, optiunile sofisticate (precum Opel Eye).