Producatorul german de masini, BMW a primit titlul "Auto Trophy 2011" acordat de cititorii publicatiei "Auto Zeitung" pentru modelele BMW Seria 1 si BMW Seria 5, in timp ce premiul "Quality Trophy" a fost acordat celor doua versiuni de catre jurnalistii aceleiasi reviste, a anuntat, vineri, BMW Group Romania.
Premiul oferit de publicatia germana "Auto Zeitung" vine la doar doua saptamani dupa ce BMW a fost distins cu "Golden Steering Wheel" de catre "Bild am Sonntag" si "Auto Bild".
Statistic, 28,2% dintre cititorii "Auto Zeitung" au ales BMW Seria 1 drept preferinta principala intre automobilele din clasa compacta, in timp ce BMW Seria 5 a dominat segmentul median superior, prin cota de 37% dintre voturile exprimate.
"Auto Trophy" a fost decernat pentru a 24-a oara in acest an, peste 100.000 de cititori "Auto Zeitung" participand la sondajul citat.
Premiul "Quality Trophy 2011" a fost acordat producatorului german pentru calitatea si fiabilitatea actualei game de modele.
Concernul BMW activeaza in 25 de locatii de productie din 14 tari si are o retea mondiala de vanzari care este prezenta in peste 140 de tari.
In cursul anului fiscal 2010, BMW Group a vandut, la nivel mondial, 1,46 milioane de automobile si peste 110.000 motociclete.
Profitul brut pentru 2010 a fost de 4,8 miliarde euro, veniturile au urcat la 60,5 miliarde euro, in timp ce numarul angajatilor era de aproximativ 95.500 de persoane.