Poate ca masinile Lexus nu au ajuns sa fie cunoscute pentru puterea dezvoltata de motoarele lor, dar cand vine vorba de design si finisaje de lux adaugate in interiorul cabinei, putin producatori auto pot concura cu firma din Japonia.
O demonstratie in acest sens o face si modelul LF-FC, un concept care promite sa fie definitoriu pentru forma generatiilor viitoare de sedanuri LS, relateaza revista Car and Driver.
Lexul LF-FC se distinge direct prin noul design cu forme agresive imbratisat de caroseria masinii. Dimensiunile automobilului cu alura sport sunt impresionante.
Lungimea sa este de 530 cm, dar acest aspect nu aduce niciun dezavantaj formei, fiind echilibrata de o inaltime de doar 147 de centimetri.
Grila frontala este caracteristica noilor modele Lexus, dar este mult mai bine pusa in valoare de garda joasa a masinii.
Liniile curbe care invelesc masina, forma neobisnuita a lampilor de semnalizare din spate si jantele de 21 de inch din fibra de carbon completeaza imaginea de forta transmisa de sedanul sport Lexus LF-FC.
Terminatia FC din denumirea masinii arata ca inginerii divizei de lux a producatorului Toyota sunt cu un pas mai aproape de implementarea tehnologiei Fuel Cell pe masinile Lexus.
Rezervoarele de hidrogen ar urma sa fie montate in partea din spate a masinii, unde se va gasi si principalul motor electric al vehicului, care va fi ajutat de alte doua motoare electrice amplasate sub capota din fata, pentru un plus de tractiune.
Lexus LF-FC este doar un concept-car si de aceea inginerii care au lucrat detaliile tehnice din interiorul masinii si-au permis sa fie cat mai inventivi.
In principiu, masina ar urma sa aiba scaune frontale cu o pozitie variabila pentru o mai mare mobilitate a soferului, o consola de bord holografica, sistem de pilot automat autonom si tehnologie de interpretare a gesturilor.
Ramane ca in 2017 sa ne convingem cate din acestea vor intra in productie pe noua gama de sedanuri LS de la Lexus.