Producatorul german de masini de lux Mercedes-Benz a decis sa majoreze investitiile sale in India pana in 2014. Valoarea acestor investitii va atinge 181 milioane de dolari.
Mercedes-Benz a implementat deja o investitie de 101 milioane de dolari in cele 31 de showroom-uri si 41 de service-uri aflate in 31 de orase din India, potrivit CPP-Luxury.
Mercedes-Benz a lansat operatiunile sale din India in 1994. In 2009, compania a inaugurat prima sa fabrica din aceasta tara, in Chakan. Mercedes-Benz India lucreaza la realizarea propriei sale vopsitorii din India, caracterizata de o tehnologie avansata. Magazinul va deveni operational pana in luna octombrie.
Noua unitate va avea o capacitate anuala de 20.000 de unitati.
Mercedes-Benz India produce in prezent modelele sedan C-Class, E-Class si S-Class in fabrica din Chakan. Vanzarile acestei companii au scazut cu 24% in perioada aprilie - iulie, pana la 1.633 de unitati, fata de 2.141 de unitati vandute in aceeasi perioada a anului trecut.
Oficialii Mercedes-Benz India au declarat ca fac tot ceea ce este posibil pentru a reduce costurile in aceasta tara si ca apeleaza la servicii cat mai ieftine.
Producatorul auto german a inaugurat primul sau showroom in Lucknow, prima astfel de unitate deschisa de un producator auto de lux in Uttar Pradesh. Compania planuieste sa vanda 50 de masini pana in decembrie prin magazinul din Lucknow. Mercedes-Benz isi extinde activitatea in India, unde se lupta cu BMW si Audi, principalii sai competitori pe aceasta piata.