Nu te simti in siguranta? Aseaza-te linistit pe bancheta noului S600 Guard, cea mai noua limuzina blindata de la Mercedes, construita pe baza platformei S-Class, pentru a imbina cu lux si confort un plus de securitate fara termen de comparatie.
Vorbim despre un adevarat buncar pe roti, cu sigla Mercedes, un automobil construit sa reziste la gloante, grenade de mana si bombe plasate sub masina, la fel ca un Humvee pregatit pentru Irak. Cu toate acestea, arata la fel ca orice S-Class si prinde 200 de km/h, in ciuda blindajului greu pe care-l poarta, potrivit GT Spirit.
"Gardianul" este dotat cu geamuri antiglont VR9, cele mai bune din industrie, dar si cu o multime de sisteme sofisticate de protectie, care-ti pot salva viata, cum ar fi propria lui rezerva de aer.
Pentru a construi o masina atat de robusta, Mercedes-Benz a umplut cu otel toate spatiile libere dintre scheletul automobilului si caroserie.
In plus, au fost folosite materiale speciale, care-ti asigura un plus de protectie in fata schijelor si care se suprapun intr-un mod inteligent, pentru a te feri din toate partile.
Producatorul n-a dorit sa mentioneze exact cat de groase sunt geamurile, dar a confirmat ca la interior au un strat de policarbonat, pentru a nu fi penetrate de gloante si schije.
Mercedes-Benz S600 rezista la focuri de arma, dar te poate proteja pana si de bombe si explozii care au loc sub masina, multumita armaturilor sale.
In ciuda blindajului sau si a tuturor acestor particularitati remarcabile, S600 arata exact ca un S-Class normal, deci nu vei atrage atentia, dar vei fi protejat.
La interior vei beneficia desigur de confortul obisnuit al unui S-Class cu 4 sau 5 locuri.
Sub capota acestui urias in armura gasim un puternic motor V12, care genereaza 530 CP, o forta impresionanta, care este impartita cu ajutorul unei transmisii automate 7G-Tronic. Pentru ca este totusi foarte greu, viteza noului S600 Guard a fost limitata electronic la maxim 200 de km/h.
Pentru a face fata greutatii sporite, Mercedes-Benz S600 Guard este dotat cu suspensii pe aer airmatic si functii de control modificate, cum ar fi ESP si ASR, setate speciale pentru aceasta cazemata pe patru roti.
Doar ca sa fie siguri, nemtii au intarit si arcurile de otel din fata si au mai adugat unele in partea din spate.
In comparatie cu un S-Class standard, S600 Guard are si frane mai puternice, pentru ca pe fata s-au folosit etriere cu 6 pistoane si discuri de frana mai mari, acestea din urma fiind montate si in spate.