Porsche Cayenne, cel mai bine vandut model al marcii, se pregateste sa te uimeasca in curand cu o varianta coupe, care sa-i dea un aer si mai sportiv, daca mai era loc de asa ceva.
Reprezentantii Porsche au confirmat ca se pregateste un nou model, care va primi toate motorizarile de pe piata, de la benzina si motorina, pana la variantele electrice hibride, potrivit Luxuo.
Cayenne Coupe va fi parte a celei de-a treia generatii a acestui medel de succes si va fi introdus in 2018, ca raspuns la numarul tot mai mare de concurenti, printre care se afla si BMW X6, Mercedes-Benz MLC, Range Rover Sport si Lamborghini SUV Urus (foto).
"Luasem in considerare, de ceva vreme, lansarea unei variante sport a modelului Cayenne. Singurele probleme erau capacitatea fabricii noastre din Leipzig si vanzarile foarte bune ale variantei standard", a declarat un oficial de rang inalt al marcii.
Acum, cand fabrica se pregateste sa produca cea de-a treia generatie Cayenne, din 2017, iata ca seful Porsche, Matthias Muller, pare mai hotarat ca niciodata sa lanseze varianta coupe si a introdus modelul in programul de dezvoltare al marcii.
Designul noului Cayenne Coupe reprezinta o evolutie de la varianta actuala a modelului, aflat la cea de-a doua generatie, spre formele futuriste ale celei de-a treia generatii, care va aparea in 2017.
Sursa de inspiratie va fi super-masina Porsche 918 Spyder, deci ne putem astepta la muchii ascutite, unghiuri si linii drepte, fata de curbele modelului actual.
O varianta de Porsche Cayenne Coupe, in conceptia firmei de tunning Merad
Interiorul va fi similar cu acela al variantei standard din noua generatie Cayenne, dar va fi si el influentat puternic de modelul 918 Spyder.
Sasiul va fi testat pe circuitul de curse de la Nurburgring, pentru a sublinia si mai mult alura sportiva a noului Cayenne Coupe.
Tehnicienii uzinei Porsche vor un sasiu mai jos, pentru a cobori centrul de greutate al masinii si a-i permite sa stea mai bine pe drum.
Noul Cayenne Coupe va costa cu 15-20% mai mult decat versiunea actuala si va fi disponibil in variantele GTS, Turbo si Diesel, iar varful de gama va fi reprezentat de modelul Turbo S, pus in miscare de un motor cu turbocompresor dublu, V8, pe benzina, care dezvolta peste 550 CP.