Joi, 29 Octombrie 2009, ora 13:10
2236 citiri
Criza economica a prabusit in acest an cererea de automobile. Pentru a redresa situatia dealerii au recurs la discounturi de 20%-30%, insa nici acestea nu par sa ii mai convinga pe clienti.
Principala problema in acest moment este faptul ca
reducerea incasarilor nu poate fi urmata de o scadere a costurilor, conform Business Magazin.
Spre deosebire de situatia din urma cu cinci ani, dealerii auto au de cateva ori mai multi angajati si credite de milioane de
euro luate de la banci pentru a se extinde.
In aceste conditii,
comerciantii se axeaza pe masini ieftine si reduceri cat mai mari pentru clientii care achita pe loc.
"Masinile de pe stoc, cu discounturi de peste 30% s-au vandut bine chiar si in aceasta perioada. Inclusiv vehiculele comerciale. Cand vinzi o masina noua la un pret de second-hand, clientii reactioneaza", spune Radu Cristian, director de marketing Trust Motors, importatorul
Peugeot pe piata locala.
Cu toate acestea reprezentantii importatorilor recunosc ca
aceste preturi nu sunt sustenabile.
Odata cu aparitia ofertelor speciale, a intervenit si reorientarea clientilor catre masini mai
ieftine.
Daca in anii trecuti se cautau motorizarile diesel, acum clientii prefera un motor pe benzina care este mai ieftin cu pana la 1.500 euro.
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Pe unele tarabe din piețe se vând acum și cireșe, iar un kilogram se vinde cu 150 de lei.
Fructele sunt aduse din Turcia și Grecia, iar comercianții spun că, de fapt, prețul de...
HMD a lansat recent trei noi smartphone-uri sub marca proprie: HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ și HMD Pulse.
În cadrul unei întâlniri online care a avut loc pe 17 aprilie, Adam Ferguson,...