Privire de ansamblu asupra nou-lansatului Volkswagen Eos

Marti, 09 Mai 2006, ora 15:50
1012 citiri

Modelul prin care Volkswagen a intrat pe piata masinilor coupe-cabrio ofera un design atragator si un stil de condus foarte confortabil.Apare totusi discutia daca pretul modelului Eos este justificat pe deplin de ceea ce ofera.

Intocmai cu rivalii segmentului CC, designul lui Eos a fost influentat in mare masura de spatiul necesar depozitarii acoperisului atunci cand acesta este coborat. Avantajul pe care il are Eos este acela ca acoperisul sau este compus din cinci segmente si nu din doua ca la celelalte modele, spatiul necesar in momentul in care este coborat fiind mai mic, de aici si un design mai atractiv fata de Peugeot 307 CC sau Renault Megane CC. Totusi, atunci cand acoperisul este ridicat Volkswagen Eos pare putin cam inalt si bombat.

La interior, Eos beneficiaza de o serie de componente imprumutate de la Golf si de la Passat, aceste elemente fiind menite sa-i asigure pe clienti asupra calitatii pe care o ofera acest model, design-ul tabloului de bord fiind unic pentru noul Eos.

Locurile din fata asigura foarte mult spatiu si un confort destul de mare. Si spatiul pentru pasagerii din spate este mai mult decat decent pentru un model CC.

Din punct de vedere al senzatiilor pe care Eos ti le ofera atunci cand te afli la volan se pot spune destul de multe lucruri negative. Orice soc sau denivelare de pe sosea sunt resimtite destul de intens de catre pasagerii lui Eos, acest lucru avand un impact destul de mare asupra confortului pe care il ofera noul model. De asemenea, nu este indicat ca virajele sa fie negociate cu viteze prea mari datorita suspensiilor prea moi care nu creaza o senzatie tocmai placuta.

In momentul de fata, pentru modelul Eos, sunt disponibile trei variante de motorizare. Primul dintre ele este deja familiarul 2.0 TDI. Tot o versiune de 2 litri, FSI cu injectie directa de benzina este disponibila in doua variante: una de 149 CP si una, dotata cu un turbocharger, de 198 CP. Pentru ceea ce doreste sa exprime Volkswagen Eos, cel mai potrivit pare a fi motorul de 2 litri FSI de 198 CP. Daca vanzarile vor merge bine pentru compania germana, Eos va mai primi inca doua versiuni de motoare, 1.6 FSI si un V6 de 3,2 litri.

  Masini Noi si Masini Rulate

www.directnews.ro - Topul stirilor zilei

Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul roman da cu o mana, dar ia cu doua, mai ales ca vrea sa creasca taxele din nou in 2025
Guvernul a aprobat o schema de ajutor de stat pentru activitati productive si pentru industria prelucratoare, o schema mult asteptata pentru mediul de afaceri, in valoare de 500 de milioane de...
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Schimbări în topul orașelor unde trăiesc cei mai mulți miliardari. În prezent, există 3.279 de super-bogați la nivel global
Mumbai a devenit capitala asiatică cu cel mai mare număr de miliardari, depăşind Beijingul, potrivit unei liste a bogaţilor la nivel mondial, realizată de Hurun Research Institute, transmite...