Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

SsangYong Kyron

SsangYong Kyron
SsangYong Kyron este un SUV masiv, puternic cu un raport calitate-pret foarte bun, creat sa exploreze cu succes taramurile salbatice.Intr-o perioada in care, din ce in ce mai multi europeni opteaza pentru masini din segmentul mic sau mediu, o aparitie de moda veche, fara o conotatie negativa, precum SsangYong Kyron este binevenita.
Din punct de vedere al designului exterior se pot spune doua povesti: una avand un caracter pozitiv, cealalta avand un caracter negativ. Partea frontala si cea laterala nu ies in evidenta foarte tare dar nici nu deranjeaza, creand chiar senzatia de bun gust. In schimb, parte din spate a masinii dezamageste. Este mult prea ridicata iar luneta este, in mod ciudat, prea mica.

Din fericire, la interior, impresioneaza spatiul oferit si finisajele. Atrage foarte tare designul butoanelor, in special cel al butonului cu ajutorul caruia se opteaza pentru a tractiune integrala sau doar pe 2 roti.

Confortul oferit de bancheta din spate este decent, spatiul pentru picioare fiind si el suficient. In podea, sub acest spatiu se gaseste si un loc pentru depozitare.

SsangYong Kyron se descurca destul de bine pe terenurile accidentate, gratie si garzii la sol care este destul de mare. Totusi, mare atentie in curbele rapide deoarece Kyron are tendinta de a se apleca destul de mult.

Modelul este propulsat de un motor de 2 litri derivat din tehnologia Mercedes, motor care este cam lenes la demaraj dar care se comporta foarte bine la drumuri lungi. Optional cumparatorii pot alege o cutie de viteze automata, care, desi se comporta bine, limiteaza si mai mult performantele motorului.

Raportul calitate-pret este unul care da sperante acestui model, desi versiunea cu tractiune pe doua roti pare lipsita de sens.




Masini Noi si Masini Rulate


Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1283 ori