Compania Ascenta, divizia de consultanta si servicii IT a grupului Softwin, a lansat pe piata romaneasca un serviciu dedicat firmelor din sectorul auto - Appointment Service, care vizeaza automatizarea si managementul aplicatiilor de drive-test, informeaza compania.Potrivit unor studii din domeniu, 50 la suta dintre potentialii clienti sunt influentati in decizia de cumparare de impresiile cunoscutilor si de experientele traite pe parcursul unui drive test.
'Daca analizam tendintele, este evident ca ne indreptam catre pietele occidentale. Cel mai important aspect, care conteaza pentru 90 la suta dintre clientii unui dealer auto este abordarea lor de catre vanzator. Cu cat vanzatorul va cunoaste mai bine clientul, cu atat ii va stii mai bine nevoile si il va determina mai repede sa ia decizia de cumparare', a declarat directorul comercial al Ascenta, Horatiu Berdila.
Appointment Service are ca obiectiv gestionarea interactiunii dintre client si distribuitorul auto, inainte si dupa realizarea drive-testului. Prin acest serviciu se pot centraliza toate cererile de drive test prin orice canal de comunicare (telefon, email sau web) si se pot initia invitatii la drive test potentialilor clienti interesati de achizitionarea unui autoturism.
Anterior, Call Center-ul efectueaza un prescoring cu clientul, cu referire la motivul drive test-ului, ce asteptari are, care este situatia lui financiara, in ce termen de timp doreste sa achizitioneze un autoturism.
Aceste informatii sunt disponibile in format electronic, prin intermediul unei aplicatii specifice, dar si prin raportare periodica.
<b>Bloombiz</b>
(Sursa: <a href=http://www.rompres.ro/ target=_blank>Rompres</a>)