Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

Volkswagen aplica o noua strategie pentru fidelizarea clientilor

Volkswagen aplica o noua strategie pentru fidelizarea clientilor


Volkswagen, cel mai mare constructor de automobile din Europa intentioneaza sa creasca investitiile cu 30%, pentru a consolida loialitatea clientilor. Masura face parte din strategia Volkswagen pentru cresterea vanzarilor.

Producatorul masinilor Passat sedan si Beetle hatchback va finanta sau va asigura leasingul financiar pentru 40% din vanzarile de Volkswagen, Seat, Skoda si Audi, livrate in Europa, in urmatorii patru ani, comparativ cu 30%, procentul care a fost anul trecut, scrie Bloomberg.

"Putem sa crestem rata de penetrare pe pietele europene", spune Witter. "In Germania, 54% dintre toate masinile grupului Volkswagen sunt finantate sau inchiriate prin intermediul nostru", spune Frank Witter, seful departamentului financiar, intr-un interviu.

Volkswagen a inregistrat o crestere de 14% din vanzarile globale, anul trecut. In 2010 producatorul auto a vandut 8,16 milioane de autovehicule, vehicule utilitare si camionete comerciale. Cererile din Germania au crescut, in 2011, cu 11%, pana la 1,5 milioane de masini livrate in statul german.

Volkswagen a vandut, in Europa de Vest, 1,98 milioane de masini, in timp ce in Europa Centrala si de Est livrarile de masini au urcat la 548.000. Cel mai bine s-au cerut noile versiuni Passat si Audi A6 sedan.

Oficialii companiei au precizat ca vanzarile de masini din China si Hong Kong au crescut cu 18 procente anul trecut si ca au atins un nou record, aminteste publicatia citata. Recordul s-a datorat livrarilor masive ale modelelor si cererii pentru versiunile de lux ale Audi.

Europa si China au fost cele mai mari piete pentru germani, Volkswagen numarand 1,72 de milioane de unitati vandute in fiecare continent. Oficialii Volkswagen au declarat ca noile versiuni ale modelelor Passat, Jetta si Beetle au "avut un start excelent in conditiile dificile ale pietei".

Volkswagen conduce detasat in topul preferintelor romanilor, cand vine vorba de achizitia unei masini second hand. Romanii care isi cauta o masina second hand prefera modelele Volkswagen si Opel, cele doua marci fiind cele mai tranzactionate pe acest segment de piata.

Volkswagen, preferat de romanii care vor o masina second hand

La sfarsitul anului trecut, Volkswagen s-a clasat pe primul loc in preferintele romanilor, cu un procentaj de 36,8%. Podiumul este completat de marca Opel, cu 23% dintre sufragii, si de BMW, cu 18,7%.

Dacia a ramas printre masinile preferate ale romanilor, cu modelele comercializate atat inainte de anul 2004, cat si dupa 2011, se arata in editia a III-a a analizei privind piata auto din Romania, realizata de portalul specializat auto.ro si compania de consultanta Daedalus Millward Brown.

Porsche Romania, compania care detine cel mai mare importator autohton de masini, a anuntat ca cifra de afaceri de anul trecut a crescut cu 4,9% fata de anul precedent.
Holdingul Porsche, intrat oficial in imperiul Volkswagen incepand cu 1 martie 2011, a realizat in 2011 o cifra de afaceri totala de 12,837 miliarde de euro, cu 5% mai mult fata de anul precedent.

W. D. Hellmaier, purtatorul de cuvant al Porsche Holding, considera ca "desi piata auto din aceasta zona a scazut anul trecut cu inca 16%, dupa declinul de 50% din 2009, subsidiarele Porsche au reusit sa isi creasca cota de piata si sa isi majoreze cifrele de afaceri. Mai ales in tari mari precum Ungaria (+13,8%), Romania (+4,9%) si Ucraina (+40,7%)".

In intreg anul 2010, Porsche Holding a comercializat pe toate pietele in care este prezent 432.191 de masini noi, in crestere cu 2,7% fata de anul 2009. Diviziile de comert cu masini de ocazie au inregistrat un recul de 2,5%, totalizand 133.187 unitati.

Cifra de afaceri a Porsche Romania a fost de 382 milioane de euro, in 2009, in scadere de la 992 milioane, inregistrata in 2008, conform datelor publicate de Registrul Comertului.

Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 2383 ori