Conceptul noului Citroen DS a debutat pe Champs-Elysees

Marti, 10 Februarie 2009, ora 11:43
1268 citiri
Conceptul noului Citroen DS a debutat pe Champs-Elysees

Gama DS va include trei modele, programate sa ajunga pe sosele la inceputul lui 2010.

Tehnologia creativa” este sloganul noii campanii a grupului francez Citroen, care si-a aniversat cei 90 de ani de existenta prin lansarea conceptului DS Inside, care prefigureaza noua linie de produse premium DS. In urmatorii doi ani vor aparea trei modele sub acest simbol, care vor completa gama actuala, insa vor tinti clientii premium, categorie care nu a fost inclusa pana acum in strategia grupului francez.

DS3, DS4 si DS5 au rolul de a aduce un aer proaspat in familia Citroen, fiind concepute sub filosofia Different Spirit. Ca design, DS Inside este total diferit de emblematicul model din perioada anilor 50- 70, insa oficialii grupului spun ca si-au dorit sa creeze o punte intre trecut si viitor, iar cele mai bune solutii nu puteau fi gasite decat in propria gena, in trecutul glorios din epoca de aur a industriei auto franceze.

Planul Citroen: sase modele noi in trei ani

DS Inside va fi prezentat si la Salonul Auto de la Geneva, iar DS3 este asteptat pe sosele la sfarsitul acestui an sau inceputul lui 2010. Strategia Citroen de pozitionare pe piata produselor premium include o noua sigla tridimensionala si conceptele Hypnos (SUV), GT(sport) si C- Cactus (hybrid). Ambitiile grupului sunt destul de mari puse in actualul context economic. Oficialii Citroen au anuntat ca vor grabi lansarea pe piata a noilor produse, planificand ca in urmatorii trei ani sa aduca pe soselele europene 6 modele noi, cate unul la fiecare jumatate de an.

Noua identitate Citroen a fost dezvaluita pe Champs-Elysees, acolo unde a fost proiectat primul film sub marca grupului, intitulat „O noua istorie: Citroen se reinventeaza”. Productia se bazeaza pe furtul noului concept Citroen si al investigatiilor facute de politisti pentru a afla cine este hotul. Pe parcursul interogatiilor, privitorul afla de fapt cum a fost pus la cale proiectul de transformare al marcii, cu noua identitate, noua relatie cu clientii, dar mai ales noua linie de produse. In final, privitorul descopera ca disparitia conceptului DS Inside a fost orchestrata de campionul mondial Sebastien Loeb. Acesta este prezentat ca un colectionar de masini unicat, cu un garaj impresionant, in care a ascuns si noul concept al Citroen, marca sub care a concurat si castigat cinci titluri de campion mondial.

Eveniment Antreprenoriatul Profesie vs Vocatie

AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare. Cu ce specificații tehnice vin
AMD a dezvăluit noua sa gamă de procesoare, AMD Ryzen PRO Seria 8000 pentru desktop-uri și Seria 8040 pentru laptopuri. Noile procesoare sunt proiectate pentru a îmbunătăți semnificativ...
Razer se pregătește să lanseze primul mousepad de gaming cu LED-uri
Razer se pregătește să lanseze primul mousepad de gaming cu LED-uri
Compania Razer a anunțat lansarea noului mousepad de gaming Razer Firefly V2 Pro, promovat ca fiind primul din lume iluminat cu LED-uri, un accesoriu care transformă radical aspectul oricărui...
#citroen, # ds, # concept, #modele , #Salon auto