Inmatricularile Dacia in Europa au crescut cu 4,3% in primul trimestru, datorita succesului modelelor Duster si Dokker, dar in Franta, cea mai mare piata a grupului Renault din care face parte, marca a inregistrat un declin de 12,6%.
Dacia a lansat la sfarsitul anului 2013 modelul Duster Phase 2, care a dus la inmatriculari ridicate in primul trimestru din 2014, se arata intr-un comunicat al Renault.
Inmatricularile grupului Renault la nivel global au crescut cu 0,8% in primul trimestru al acestui an, la 641.588 de vehicule, conferind producatorului auto francez o cota de 3%, pe o piata auto mondiala aflata in urcare cu 1,7%.
Cresterea pietei si succesul noilor modele in Europa au compensat contractarea pietelor din Rusia si Brazilia.
Veniturile grupului Renault au crescut in primele trei luni cu 13,7% fata de aceeasi perioada a anului trecut, la 9,388 miliarde de euro.
In Europa, unde piata a avansat cu 8,9%, inmatricularile grupului au crescut cu 9,9%, sustinute de ...citeste mai departe despre "Dacia, succes in Europa - cu cat au crescut inmatricularile" pe Ziare.com