Vineri, 25 Martie 2011, ora 00:11
1525 citiri
Doar 5% dintre romani mai vor sa isi cumpere o masina, iar cei care au fonduri se uita intai la consumul de combustibil, cand isi aleg automobilul, arata un studiu realizat de Gfk.
In medie, in anul 2010, intentia de cumparare a unui
automobil pentru urmatoarele 6 luni este de 5% la nivelul intregii populatii. Acest procent este comparabil cu cel inregistrat in 2009 - de 6% - dar in scadere fata de 2008, cand 9% declarau acelasi lucru.
Anul trecut, procente mai mari pentru intentia de achizitionare se inregistrau in Oltenia (12%) si in randul celor cu varsta cuprinsa intre 18 si 25 ani (13%), se arata intr-un comunicat al Gfk Romania, companie de cercetare de piata.
In 2010, cele mai importante criterii de alegere a automobilului erau consumul redus de combustibil (63%), marca (44%), pretul (44%), caracteristicile si performanta motorului (40%) si confortul (36%).
Citeste continuarea pe ziare.com
Ți-a plăcut articolul?
Vrem să producem mai multe, însă avem nevoie de susținerea ta. Orice donație contează pentru jurnalismul independent
Diversitatea informațiilor și situațiile complexe fac ca unele întâlniri de afaceri să fie solicitante. Lucrurile se pot complica, iar tu ești mai puțin concentrat pe rezultatul final. De...
HMD a lansat recent trei noi smartphone-uri sub marca proprie: HMD Pulse Pro, HMD Pulse+ și HMD Pulse.
În cadrul unei întâlniri online care a avut loc pe 17 aprilie, Adam Ferguson,...