Interviurile Business24.ro
HOT TOPICS

In plina criza financiara, Mazda isi revizuieste obiectivul in crestere

In plina criza financiara, Mazda isi revizuieste obiectivul in crestere
Rezultatele lunii octombrie, precum ?i cifrele inregistrate pan? in prezent, arat? o cre?tere continu? a Mazda in Romania.

In luna octombrie, Mazda a vandut 218
autovehicule, reprezentand o crestere de 77,2% fata de perioada similara a anului trecut. Modelul care a
contribuit in cea mai mare masura la acesta performanta este Mazda2,
cu 89 de unitati comercializate, urmata de Mazda3 (59 de unitati) si Mazda6 (42
de unitati). De asemenea, cele 22 de unitati Mazda CX-7 comercializate pe
parcursul acestei luni arata ca in Romania, Mazda este perceputa intr-o mare
masura drept brand premium.



 



In perioada ianuarie - octombrie, Mazda
si-a triplat vanzarile
comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, ajungand
in prezent la 2.291 de unitati comercializate. Cel mai bine vandut model a fost Mazda3, cu un total de
741 de unitati, urmat de Mazda2 (728 de autovehicule), Mazda6 (391 de unitati)
si CX-7 (313 de autovehicule).



 



"Ca urmare a
succesului inregistrat, am fost nevoiti sa revizuim in crestere obiectivul de
vanzari stabilit initial pentru acest an, de la 2.000 la 2.500 de unitati
comercializate
. Luand in considerare forta brand-ului Mazda, dovedita recent, sunt
sigur ca vom depasi chiar aceasta tinta, ajungand la un total de 2.700 de
vehicule vandute in acest an".declara Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania.



 



In acelasi timp,
reteaua de distributie isi extinde aria de acoperire. Un nou dealer
Mazda
va fi deschis in urmatoarele luni - Anvelo Centre din Oradea. Astfel, numarul total de puncte de vanzare Mazda in
Romania ajunge la 16.



Un articol de Gabriela Garjoaba



Ti-a placut acest articol? Urmareste Business24 si pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Business24.
Sursa: Business24
Articol citit de 1194 ori