Parolele uitate de catre angajatii principalelor fabrici ale Volkswagen din Wolfsburg, Germania, costa grupul german aproximativ un milion de euro (1,1 milioane de dolari) pe an.
Parolele dificil de retinut sunt o bataie de cap pentru utilizatorii privati, dar la VW, care face eforturi pentru a economisi bani in urma scandalului emisiilor, problema afecteaza profiturile companiei, transmite DPA.
Lista cu cele mai folosite parole, pe care nu ar trebui sa le (mai) folosestiAdio cod PIN si parole! Cum vom fi recunoscuti de aparate in viitorCum iti alegi parola imposibil de ghicit
Un email recent transmis catre aproximativ 70.000 de angajati de la fabricile Volkswagen din Wolfsburg mentioneaza costul ridicat pentru contractarea unui serviciu extern de asistenta care sa ajute angajatii atunci cand isi uita parolele.
Conducerea celui mai mare producator auto european le solicita angajatilor sa se bazeze mai degraba pe aplicatiile interne decat pe solicitarea asistentei prin ...citeste mai departe despre "Neglijente costisitoare: Parolele uitate costa Volkswagen un milion de euro pe an" pe Ziare.com