Constructorul auto francez Peugeot a anuntat luni ca vizeaza o crestere cu 30% a vanzarilor din China in acest an, la 150.000 masini, ceea ce ar reprezenta o rata de crestere dubla fata media pietei China, care a devenit anul trecut cea mai mare din lume, potrivit AFP, preluat de NewsIn.
"Peugeot are ambitia (sa vanda) 150.000 de masini, in loc de 110.000 anul trecut, pe aceasta piata care a devenit cea mai importanta pentru marca franceza", a declarat directorul general al grupului, Jean-Marc Gales, la Beijing, la lansarea mondiala a noului model al grupului, 408.
Cresterea estimata ar fi de peste 30%, in timp ce pentru piata chineza analistii iau in calcul un avans mediu de 15%.
In 2009, vanzarile auto din China au sporit cu peste 45%, datorita masurilor guvernamentale de sustinere ale acestui sector.
Modelul 408 ar urma sa fie lansat si in America Latina si Rusia, dar Peugeot nu a decis inca daca-l va vinde si in Uniunea Europeana.