Jurnalistii francezi considera ca Dacia a reusit sa dea o adevarata lectie pe piata auto si sa stabileasca un trend.
Dacia a fost printre primele branduri care au comercializat masini low cost, iar la un deceniu distanta rezultatele sunt excelente, noteaza publicatia franceza Boursorama.
Rezultatele Dacia sunt privite ca o adevarata lectie, in conditiile in care in 2004, cand seful Renault, Louis Schwitzer, anunta noile modificari toata lumea era sceptica.
Dacia lanseaza un model nou: cum arata masina de 5.000 de euro (Foto)
"Majoritatea observatorilor erau sceptici in 2004. Cu toate acestea, la scurt timp dupa lansarea in Romania, atentia pe care acest sedan (Dacia Logan - n.red.) a suscitat-o marelui public a impins repede Renault sa il comercializeze in intreaga Europa. La zece ani distanta, vedem ca aceasta strategie incepe sa-si merite banii, iar filiala romaneasca a Renault-Nissan permite grupului ...citeste mai departe despre "Presa franceza, despre lectia data de Dacia pe piata auto" pe Ziare.com