Scandalul airbagurilor producatorului de piese auto Takata a facut inconjurul lumii, a provocat cel mai mare recall din lume, iar acum se vad si consecintele lui directe. Honda, Toyota si Nissan, unii dintre cei mai importanti clienti ai sai, au anuntat ca renunta la serviciile si produsele companiei de piese auto japoneza.
Desi airbagurile in general au menirea de a salva vietile soferilor, in cazul acesta se pare ca airbagurile Takata au provocat moartea a 6 persoane si peste 100 de raniri. Dupa ce declansara lor defectuoasa a provocat pierderi de vieti omenesti, era de asteptat ca producatorul nipon de piese auto sa sufere pierderi. Honda este primul mare client care a anuntat sa nu mai colaboreaza cu aceasta companie si probabil si alti clienti ai Takata ii vor urma exemplul.
Un numar record de 36 de milioane de masini din intreaga lume echipate de compania de piese auto Takata vor fi rechemate la service pentru a face ajustarile necesare pentru siguranta soferilor si ...citeste mai departe despre "Producatorul de piese auto Takata intampina probleme dupa scandalul airbagurilor" pe Ziare.com