Volkswagen a cumparat publicitate in cotidienele nationale pentru a cere scuze de la publicul german, in vreme ce presedintele board-ului de supervizare a companiei Volkswagen, Hans Dieter Poetsch, a avertizat managerii ca scandalul trucarii rezultatelor emisiilor poluante poate reprezenta o "criza care ameninta existenta companiei".
Pana miercuri, compania trebuie sa intocmeasca un plan prin care sa solutioneze problema celor 2,8 milioane de vehicule din Germania echipate cu software-ul care insala testele de poluare, scrie Bloomberg.
Poetsch le-a spus managerilor, saptamana trecuta, ca VW va depasi, cu suficient efort, aceasta criza ce a zguduit nu numai compania, ci intreaga industrie germana producatoare de masini.
Merkel da asigurari dupa scandalul Volkswagen: E grav, dar Germania ramane sigura pentru afaceri
Intre timp, producatorul auto a declansat o campanie media ce include publicitate de mari dimensiuni in cele mai importante ziare germane, pentru a marca a 25-a... citeste mai departe despre "Scandalul Volkswagen: Compania cumpara publicitate in marile ziare" pe Ziare.com